Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از این پس هر یک از اعضای هیات علمی به صورت ماهانه کارنامه ای از عملکرد آموزشی خود را دریافت می کنند.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سیدامیر محسن ضیایی در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت کارنامه اعضای هیات علمی گفت: مراقبت از بیمار و ارتقای کیفی آموزش بالینی در بیمارستان ها از مهم ترین وظایف اعضای هیات علمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بررسی کارنامه اعضای هیات علمی بالینی که در هیات رئیسه دانشگاه به تصویب رسیده بود، پرداخت و گفت: از این به بعد هر یک از اعضای هیات علمی ماهانه کارنامه ای از عملکرد آموزشی خود را دریافت می کنند تا با ارایه بازخورد به آنها، به نتایج مثبت و مفیدی برسیم.

وی با بیان اینکه این کارنامه بصورت محرمانه دراختیار هر یک از اعضای هیات علمی قرار خواهد گرفت، افزود: با این حرکت امیدوار هستیم باعث بهبود عملکرد اعضای هیات علمی، مراقبت از بیمار و ارتقای کیفی آموزش بالینی در بیمارستان ها شویم.

ضیایی با اشاره به مسئولیت بیمارستان که در درجه اول مراقبت از بیمار است که توسط اعضای هیات علمی، دستیاران، کارورزان و پرسنل صورت می پذیرد، گفت: تربیت نیروی انسانی متخصص درجه دوم مسئولیت بیمارستان ها است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این است که همه اقدامات مرتبط با هر بیمارستان آموزشی باید از مسیر رئیس بیمارستان انجام گیرد. درواقع رئیس بیمارستان مسئولیت مراقبت از بیماران، آموزش فراگیران آن مرکز و طبعاً امور مالی، اداری و پشتیبانی را عهده دار است و در مقابل از اختیارات لازم و کافی برای اجرا و تمشیت امور نیز برخوردار است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شد: کمیته بهره وری مبنای دستورالعمل های اجرایی برای مرکز آموزشی درمانی است که بطور هماهنگ و با نظر حوزه های آموزش، درمان و توسعه منابع انسانی تهیه می شوند و تصمیمات متخذه را به رئیس بیمارستان ابلاغ می کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.

محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)