Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛بهرامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسب دو رتبه برتر در مرحله کشوری دومین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی حاصل تلاش دانش آموزان استان لرستان بود .

اوبا بیان اینکه جشنواره سفیران سلامت در سال 1396 در سطح شهرستان و استان برگزار شد ،افزود:  در مرحله استانی دومین جشنواره سفیران سلامت آثار برگزیده شهرستانها به تعداد 2100    اثر دریافت گردید و آثار ارسالی در رشته های عکاسی ،مقاله نویسی ،داستان نویسی ، انشاء نویسی توسط کمیته داوری بررسی و از آثار ارسالی به مرحله کشوری جشنواره سفیران سلامت دو نفر از دانش آموزان حائز رتبه برتر گردیدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان افزود : سفیران سلامت نقش ویژه ای در فرهنگسازی و تقویت فرهنگ خود مراقبتی و انتقال اطلاعات و تجربیات آموزش دیده به همسالان دارند.

بهرامی اسامی دانش آموزان حائز رتبه برتر را هانیه گنجی   در رشته عکاسی و صبا   گودرزی در رشته نقاشی  عنوان کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان سلامت معاون نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محمدسامان بیرانوند، ۱۵ ساله دانش‌آموز هنرستان تربیت‌بدنی بروجرد به انتخاب داوران به عنوان قهرمان فردای ایران دست یافت و دیپلم افتخار خود را با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما دریافت کرد.

محمدسامان بیرانوند امسال علاوه بر کسب یک نشان طلا و یک نقره در مسابقات تراپ اهداف پروازی آسیا در کویت، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج