Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی "آمریکا و خواب شتری" گفت: این مسابقه با محوریت سخنان مقام معظم رهبری در تجمع عاشورائیان است. ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی رفاهتی صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج دانش‌آموزی در رشت اظهار داشت: هر ساله 8 آبان در سالروز شهادت شهید حسین فهمیده هفته بسیج دانش‌آموزی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز کشور تصریح کرد: مدرسه این دانش‌آموزان، جبهه‌ها بود.

رفاهتی مدارس را سنگر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس متوسطه دوم به طور کامل توسط دانش‌آموزان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج مدارس توسط دانش آموزان با معدل بالا مدیریت می‌شود تصریح کرد: در مدارس ابتدایی و دوره متوسطه اول مدیریت واحدهای بسیج دانش آموزی توسط مسئولان مدرسه انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور ابراز داشت: تاکنون یک گروه از دختران به این اردو اعزام شده و گروه پسران نیز 19 آبان اعزام می‌شوند.

رفاهتی با بیان اینکه بخش‌ نظری درس آمادگی دفاعی توسط آموزش و پرورش و بخش عملی توسط سپاه آموزش داده می‌شود افزود: 30 برنامه برای اجرا در ایام هفته بسیج دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه 7 تا 14 آبان‌ماه امسال هفته بسیج دانش‌آموزی است اظهار داشت: حضور در مرقد امام راحل، برگزاری کوهپیمایی، برگزاری مانور رسانه‌ای جبهه مقاومت سایبری و هم‌اندیشی نخبگان با استانداران و فرمانداران از جمله برنامه‌های این هفته است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان برگزاری مراسم اربعین حسینی توسط دانش‌آموزان را از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی دانست و افزود: لیگ علمی پایا از روز 9 آبان آغاز می‌شود‌.

رفاهتی با اعلام اینکه 10 دانش‌آموز نخبه گیلانی در اجلاسیه کنگره ملی همفکری آینده‌سازان در محل سابق مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند افزود: یکی از دانش‌آموزان بسیجی پیشگام در نماز‌ جمعه این هفته سخنرانی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه 8 رزمایش پدافند غیرعامل در هفته بسیج دانش‌آموزی در گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: تبیین ماهیت استکبارستیزی جمهوری اسلامی از جمله اهداف برگزاری مراسمات هفته بسیج دانش‌آموزی است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با بیان اینکه مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز استان گیلان در مدرسه شاهد امام حسین(ع) رشت برگزار می‌شود گفت: آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان سخنران این مراسم است.

رفاهتی با تاکید بر لزوم حضور عموم مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: حضور عموم مردم در این مراسم سبب افزایش وحدت، تقویت سرمایه‌ اجتماعی و مسدود شدن راه‌های نفوذ دشمنان می‌شود.

وی با اعلام اینکه مسابقه نقاشی "مرگ بر آمریکا" در مسیر راهپیمایی 13 آبان در رشت برگزار می‌شود گفت: بازدید دانش‌آموزان از لانه جاسوسی سابق آمریکا، تهیه روزنامه دیواری، ترویج فرهنگ حمایت از تولید ملی و برگزاری نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌هاب هفته دفاع مقدس است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه مسابقه پیامکی "آمریکا و خواب شتری" توسط این مجموعه در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود گفت: این مسابقه با محوریت سخنان مقام معظم رهبری در تجمع عاشورائیان برگزار می‌شود.

رفاهتی با بیان اینکه 40 رده بسیج دانش‌آموزی در سراسر استان گیلان مشغول فعالیت هستند تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های "سلام بر ابراهیم"، "سرباز کوچک امام"، "ساقیان حرم" و "من 14 ساله نیستم" در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های سایر نهادهای دانش‌آموزی مانند اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌ آموزان در ایام هفته بسیج دانش‌ آموزی در مدارس افزود: سازمان دانش‌ آموزی و هلال احمر نیز برنامه‌های مناسبی برای این ایام دارند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با انتقاد از کمبود زمان کلاس‌ پرورشی در مدارس اظهار داشت: اساساً در حال حاضر ساعت پرورشی در مدارس وجود ندارد.

رفاهتی با اعلام اینکه در حال حاضر مسئولان آموزش و پرورش نیز از کمبود ساعت پرورشی در مدارس ناراحت هستند ابراز داشت: پتانسیل بالایی برای فعالیت پرورشی در حوزه دانش‌آموزی وجود دارد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 570 واحد بسیج دانش‌آموزی در استان گیلان وجود دارد خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال 13 هزار و 700 نفر به اردوهاب راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار و 344 دانش آموز دختر گیلانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند افزود: این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی کرمانشاه اعزام می‌شوند.

رفاهتی با اعلام اینکه دانش‌آموزان پسر گیلانی از 19 آبان‌ماه به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند خاطرنشان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور جنوب کشور از آذرماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

R7877/P4001/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

 تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی‌های پیاپی و عبور از تیم‌های قدرتمندی چون آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در صربستان، دیدار حساسی را مقابل چین تایپه برگزار کرده و راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

در دیدار نیمه‌نهایی که بنا به قوانین ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) برنده به صورت سه دست از پنج دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران پس از شکست در دو دست اول با نتیجه مشابه ۲۸ بر ۲۶، در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا کار به دست پنجم بکشد. دانش‌آموزان والیبالیست کشورمان در این دست حساس با برتری در رالی امتیازات و تلاش پایاپای حریف، در نهایت توانایی و غیرت خود را به رخ کشیده و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ دست پنجم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا با شایستگی راهی فینال مسابقات شوند.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا راس ۲۰:۳۰ شب به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمانی خواهند رفت که موفق به شکست ترکیه شده و به فینال راه یافته است. آلمان پیش از این یکبار در دور گروهی مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری