Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه درباره مشکلات داوری در هفته های گذشته برای این تیم گفت: باشگاه استقلال همواره به داوران احترام گذاشته و می دانیم که داوران بسیار خوبی داریم. هیچگاه هیچ کدام از ارکان باشگاه به دنبال حاشیه سازی نبودند و مانند تیم سپاهان نیز با انتشار بیانیه و مسائلی از این دست به دنبال اعتراض و تاثیر گذاری بر روند داوری ها نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته باشگاه یک اطلاعیه درباره اتفاقات و تصمیمات اشتباه داوران منتشر کرد و با سند نشان دادیم که استقلال تا چه اندازه از اشتباهات سهوی داوری متضرر شده است. می دانیم که داوران مانند همه ما اشتباه می کنند و این موضوع امری اجتناب ناپذیر است اما این اشتباهات باید به حداقل برسد.

سرپرست آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: امیدواریم کمیته داوران در این موضوع با انتخاب داوران با تجربه تر باعث شود تا التهاب و نارضایتی نزد هواداران کمتر شود و البته کمک کند تا نتایج مسابقات بر اساس شایستگی تیم ها رقم بخورد نه اینکه اشتباهات سهوی و غیر عمدی داوران باعث اثر گذاری روی نتیجه شود. باشگاه استقلال همواره در کمال آرامش، به دور از حاشیه سازی و در مسیر قانونی مسائل مورد نظر از جمله اعتراض به اشتباهات داوری را دنبال می کند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال سرپرست تیم فوتبال مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

او در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تأثیر «میگل رودریگو» سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

کد خبر 6089582

دیگر خبرها

  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است