Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@21:34:58 GMT

احسان علیخانی با «Iranian Got Talent » برمی‌گردد!

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۰۳۸۶

ساعت 24-علی فروغی مدیر شبکه سه در برنامه «حالا خورشید» حاضر شد و درباره مسائل مختلف شبکه تحت مدیریت خود صحبت کرد.

زمستان امسال در کنار برنامه‌های «حالا خورشید» با اجرای رشیدپور، «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور، مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار شاهد بازگشت احسان علیخانی با یک برنامه استعدادیابی، یک مسابقه هیجان‌انگیز با عنوان «قهرمان ایرانی» و البته از «هفت» با اجرای بهروز افخمی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فروغی در برنامه «حالا خورشید» درباره مسائل مختلفی صحبت کرد و خبر از برنامه‌های جذابی داد که قرار است در کنداکتور این شبکه وارد شوند و به نوعی مخاطبان را از دیدن دیگر شبکه‌ها بی‌نیاز کنند.

تدارک گسترده شبکه سه با لشگر سلبریتی‌ها

علی فروغی در برنامه «حالا خورشید» موارد تازه‌ زیادی درباره برنامه‌های تازه‌ شبکه سه با چهره‌های مشهور که قرار است مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند، به زبان آورد که از آن جمله می‌توان به برنامه‌ استعداد یابی با اجرای احسان علیخانی اشاره کرد. البته علیخانی غیر این برنامه برنامه دیگری با عنوان «حالا مهتاب» هم خواهد داشت.

مدیر شبکه در این برنامه تأکید داشت که شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بسیاری با دستور کار دشمنی با ایران در حال برنامه‌سازی هستند، در حالی که در تلویزیون فقط بیست سی شبکه ملی توانستیم ایجاد کنیم که برنامه‌های برند دارند. او از حضور چهره‌های مشهوری مثل محمدرضا گلزار در مقام اجرا دفاع کرد و حضور آن‌ها را باعث راحت‌تر ارتباط برقرار کردن مردم با برنامه دانست.

از دیگر برنامه‌هایی که در کنداکتور زمستانی شبکه سه وجود دارد برنامه‌ای در سبک مسابقات ماجراجویانه خارجی با عنوان «قهرمان ایرانی» است که قرار است در کنار دو سریال جدید از عزیزالله حمیدنژاد و همایون اسعدیان روی آنتن بروند و آنطور که علی فروغی گفت مخاطب از صبح که تلویزیون را روشن می‌کند تا پایان شب نیازی به عوض کردن کانال پیدا نکند و دیگر شبکه‌ها را حذف کند.

واکنش به گاف‌ تازه برنامه رشیدپور

یکی از موارد دیگری که در این برنامه مطرح شد موضوع یکی از مهمانان برنامه «حالا خورشید» بود که اخیراً جنجالی شده است. فروغی در واکنش به این موضوع اعلام کرد که فیلم آن فرد را برای او فرستاده‌اند و او پس از دیدن فیلم خنده‌اش گرفته است.

مدیر شبکه سه به اقتضائات آنتن اشاره کرد و در عین حال تأیید کرد که برخی مسائل در این رابطه اجتناب‌ناپذیر است.

«۹۰» چه می‌شود؟

در انتهای برنامه رشیدپور بحث را به برنامه «۹۰» کشاند و در این باره صحبت کرد. در بخشی از صحبت‌ها با فروغی رشیدپور از حق فردوسی‌پور برای مصاحبه با دیگر رسانه‌ها درباره برنامه‌اش صحبت کرد. مدیر شبکه سه در این باره گفت: « با خود فردوسی پور هم صحبت کردم که او نباید این مباحث را بیرون می برد. این حق نبود که او مصاحبه کند در همه دنیا گفتگو درباره برنامه باید با هماهنگی مدیر شبکه باشد کمااینکه شما می خواستید درباره نود موضوع گیری کنید شش و نیم صبح مرا از خواب بیدار کردید و اجازه گرفتید و هماهنگ کردید. فردوسی پور کارمند رسمی سازمان است و در قرارداد او آمده است که مصاحبه باید با هماهنگی شبکه باشد.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد

علی فروتن با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه برمودا گفت: هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد، کاش به‌جای اینکه دلش بشکند کار و تولید محتوا می‌کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ولی بیان کرد: ای کاش آقای قناد هم به جای اینکه در برنامه‌ای دیگر دلش بشکند شروع به کار کردن و تولید محتوا می‌کرد همینطور بجای اینکه ساعت شش صبح در خیابان‌ها فریاد بزند بهتر بود که با کسی که مشکل داشت صحبت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش در بین عمو‌های فیتیله‌ای‌ روشن شد!
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد!
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی