Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا معتقد است رئال مادرید می‌تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد چون تیم بزرگی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه شب در هفته دهم لالیگا پنج بر یک رئال مادرید را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.

ارنستو والورده گفت: در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. به خوبی توپ را هدایت می‌کردیم و تیم حریف مجبور شده بود در زمین خودش بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تنها می‌توانستند از راه دور به سمت دروازه‌مان ضربه بزنند. این بازی مورد دلخواهمان بود. در نیمه دوم مادرید تغییر کرد. تیم حریف بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و ما را شگفت‌زده کرد. در برخی از لحظات تحت فشار قرار گرفتیم اما توانستیم دوباره به حریف ضربه وارد کنیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: می‌دانم فوتبال چگونه است و با توجه به تجربه کمی که دارم از این قضیه آگاهم. گاهی اوقات تصمیمتان نتیجه‌بخش نیست اما برخی اوقات خلاف آن اتفاق می‌افتد. بستگی به شرایط بازی دارد. ما می‌توانیم از این پیروزی لذت ببریم اما نمی‌توانیم به تعطیلات برویم.

سرمربی اسپانیایی افزود: از نتیجه کسب شده به خاطر مردم و هوادارانمان خیلی خوشحالیم. می‌دانیم که چنین پیروزی‌ در ال کلاسیکو چه معنایی دارد. اکنون می‌توانیم کمی بیش از گذشته لذت ببریم. امیدوارم این برد در قهرمانی‌مان در لالیگا تاثیرگذار باشد. سال گذشته زمانی که  مقابل رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا شکست خوردیم در شرایط خیلی بدی قرار داشتیم اما اکنون همه چیز عوض شده است.

والورده در مورد اخراج احتمالی یولن لوپتگی گفت: دوست ندارم هیچ سرمربی‌ای اخراج شود چه سرمربی رئال مادرید باشد چه اوئسکا؛ گرانادا یا بارسلونا.

سرمربی اسپانیایی در مورد سه پیروزی پیاپی خود بدون لیونل مسی اظهار کرد: زمانی که این بازیکن آسیب دید برای همه سوال شده بود که بارسلونا چگونه بازی می‌کند. ما از پیروزی‌های کسب شده خوشحال هستیم اما همانطور که پیش از این گفته بودم با حضور مسی این پیروزی‌ها دلچسب‌تر می‌شود.

سرمربی بارسلونا در پایان اظهار کرد: به پنج تایی کردن رئال مادرید فکر نمی‌کنم. این موضوع تنها در ذهن هواداران است. تنها از پیروزی کسب شده خوشحال هستم. چنین شکستی نیز دردناک است. رئال مادرید حتی با وجود این باخت سنگین رقیب اصلی ما محسوب می‌شود چون تیم بزرگی است. آن ها دوباره به دوران اوج خود باز خواهند گشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارنستو والورده تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل

مایورکا ۰-۱ رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا

رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید

 

منبع:طرفداری 

 

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند