Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این مسابقه از ساعت 17 روز گذشته در زمین چمن ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد و در ترکیب اصلی تیم 90 ارومیه، مهدی خسروی به عنوان دروازه بان و امیرحسین نادم، امیرعلی سلیمانی مقدم، محمد عبادزاده، عرفان پورافراز، فرزاد محمدی، بهنام رسولی نیا، میلاد سوری، اصغر نصیری، داود شاهواروقی و محمد زینالی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان «وحید بیاتلو» در تیم 90 ارومیه که طی پنج هفته گذشته چهار تساوی و یک برد کسب کرده بودند این هفته نتوانستند نتیجه قابل قبولی مقابل نماینده بوشهر کسب کنند و 2 بار دروازه خود را باز شده دیدند.
نخستن گل این دیدار در دقیقه 33 توسط «حسن مالکی» درون دروازه 90 ارومیه قرار گرفت.
در دقیقه 40 این دیدار یک ضربه پنالتی با خطای بازیکنان شاهین بوشهر نصیب تیم 90 ارومیه شد ولی اصغر نصیری نتوانست این ضربه را تبدیل به گل کند و با مهار دروازه بان تیم بوشهر مواجه شد.
«محمد محبی» بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و نماینده بوشهر 10 نفره به کار خود ادامه داد.
این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان بود اما دومین گل این دیدار در دقیقه 93 توسط «میلاد صارمی» وارد دروازه تیم فوتبال 90 ارومیه شد.
تیم فوتبال 90 ارومیه دوشنبه گذشته در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور در دیداری خانگی به تساوی یک بر یک مقابل شهرداری ماهشهر بسنده کرد.
این تیم تا پایان هفته دهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور با کسب هفت امتیاز و با احتساب یک بازی کمتر در رده سیزدهم جدول قرار دارد.
دیدار تیم 90 ارومیه مقابل فجر سپاسی شیراز از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور که قرار بود روز سه شنبه، 24 مهر ماه گذشته برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی باشگاه های کشور جدول شهرداری فوتبال راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟