Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@22:42:20 GMT

جانباز ۷۰ درصد ایلامی به یاران شهیدش پیوست/

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۶۸۷۶

جانباز ۷۰ درصد ایلامی به یاران شهیدش پیوست/

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: «غلامرضا غیاثی»، جانباز ۷۰ درصد استان امروز بعد از تحمل سال‌ها رنج و سختی، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم تشییع پیکر مطهر، حاج غلامرضا غیاثی، این اسوه صبر و استقامت امروز دوشنبه هفتم آبان ماه ساعت 10 صبح از مقابل اداره کل بیناد شهید و امور ایثارگران استان به سمت میدان شهید کشوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار در حمله تروریستی منافقان کوردل در ۷۹/۱۱/۳۰ به علت اصابت گلوله تروریست‌ها به درجه رفیع جانبازی 70 درصد نائل شده بود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی شهادت جانباز غلامرضا غیاثی را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم استان ایلام و خانواده این شهید والامقام تسلیت گفت.

 

سلیمان رستمیان، در این پیام از مردم شهیدپرور و مجاهد شهرستان ایلام دعوت کرد، در مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت شهید غلامرضا غیاثی، حضوری حماسی، منسجم و پرمعنا داشته باشند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مجلس مرز مهران زائران اربعین حسینی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی اردبیل موکب اربعین جانباز ایلام شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» ظهر جمعه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسؤولان لشگری و استانی و اقشار مختلف مردم انقلابی کرج پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده شد.

پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» پس از سال‌ها دوری از وطن، تفحص و شناسایی شد. این شهید والامقام متولد چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمد و سال‌ها پیکر مطهرش جاویدالاثر بود.

کد خبر 6095827

دیگر خبرها

  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا