Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در مهرماه سال جاری ۳۳۵ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در کرمان انجام شد که ۶ مورد آن مربوط به مراکز تجاری بوده است. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ استانها کرمان نظرات

علی عسکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: در مهرماه امسال تعداد 10 هزار و 160 نفر از شهروندان و دانش‌آموزان در کرمان آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی را توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در مهر‌ماه سال جاری گفت: در مجموع در مهرماه سال جاری 335 مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در کرمان انجام شد.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه از این تعداد 127 مورد عملیات اطفای حریق و 208 مورد عملیات امداد و نجات است افزود: عمده این حوادث به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان است.

وی تصریح کرد: از 127 عملیات اطفای حریق 59 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 31 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 21 مورد مربوط به منازل مسکونی، 6 مورد مراکز تجاری و 10 مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.

عسکری از 84 مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیر‌سمی در شهر کرمان خبر داد و گفت: از 208 مورد عملیات امداد و نجات در شهر کرمان 46 مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزار‌دهنده، ‌84 مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر‌سمی، 43 مورد چیدن حلقه و قفل، 12 مورد امداد آسانسور، 13مورد امداد تصادفات خودرویی، یک مورد سقوط از ارتفاع، یک مورد نجات سقوط در چاه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در  مجموع این عملیات‌ها 81 نفر از شهروندان نجات یافتند خاطر‌نشان کرد: 13 نیز نفر مجروح شدند و متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد