Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «میدان‌های لندن» با بازی امبر هرد که مدت‌ها اکران آن به تاخیر افتاده بود به فروش فاجعه بار ۱۶۳ هزار دلار از ۶۱۳ سالن سینما دست پیدا کرد.

با توجه به آمار سایت Box Office Mojo این فیلم در میان فیلم‌هایی که در هفته اول در ۶۰۰ سالن سینما و یا بیش‌تر اکران شده‌اند پس از فیلم «آمریکایی سربلند» محصول ۲۰۰۸ جایگاه بدترین میزان فروش افتتاحیه تاریخ سینما را از آن خود کرد؛ فروش افتتاحیه فیلم «آمریکایی سربلند» ۹۶ هزار دلار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آمار نهاییِ پایان هفته، دوشنبه ۲۹ اکتبر اعلام می‌شود که ممکن است تا اندازه‌ای تغییر کند.

ضمنا این آمار از سال ۱۹۸۰ محاسبه شده است، از زمانی که داده‌های مربوط به فیلم‌ها در سایت Box Office Mojo ثبت شده‌اند.

۱۶۰ هزار دلار فروش از ۶۰۰ سالن سینما به این معنی است که میانگین فروش فیلم «میدان‌های لندن» در هر سالن سینما ۲۶۱ دلار بوده است.

اگر متوسط قیمت بلیت در سینماهای آمریکای شمالی را حدود ۱۰ دلار فرض کنیم در هر سینما کم‌تر از ۳۰ نفر فیلم امبر هرد را مشاهده کرده‌اند.

در این فیلم در کنار امبر هرد، بیلی باب تورنتون، جیم استرجس و تئو جیمز حضور دارند و جانی دپ همسر سابق امبر هرد نیز نقش بسیار کوتاهی در این فیلم بازی کرده است، فیلمنامه فیلم را مارتین امیس بر اساس کتابی به همین نام نوشته و متئو کولن نیز آن را کارگردانی کرده است.

امتیاز فیلم «میدان‌های لندن» از دیدگاه منتقدان در حال حاضر در سایت راتن تومیتوز صفر است با این حال فیلم از دیدگاه مردم امتیاز خیلی خوب ۸۳ درصد را گرفته است. البته گفته می‌شود نقدهای مربوط به فیلم در سایت راتن تومیتوز به نظر منتقدان پیش از اعلام نمایش فیلم در جشنواره تورنتو در سال ۲۰۱۵ بر می‌گردد.  

نخستین نمایش جهانی فیلمِ «میدان‌های لندن» در اصل قرار بود در سال ۲۰۱۵ در جشنواره فیلم تورنتو رخ دهد که بدلیل اختلافات حقوقی میان تهیه‌کنندگان و کولن، کارگردان فیلم این اتفاق نیفتاد.

در سال ۲۰۱۶ نیز  تهیه‌کنندگان فیلم، امبر هرد ستاره فیلم را به نقض تعهدات خود متهم کردند و از او ۱۰ میلیون دلار غرامت خواستند، این مشکلات به وجود آمده بر سر فیلم موجب شد، فیلم پیش از اکران، به یک محصول شکست خورده تبدیل شود.

امبر هرد و جانی دپ در هنگام تولید این فیلم که زمان آن پاییز ۲۰۱۳ بود به تازگی با یکدیگر آشنا شده بودند آن‌ها در سال ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند و تنها یک سال بعد، از یکدیگر جدا شدند.

کد خبر 4444354

منبع: مهر

کلیدواژه: باکس آفیس جانی دپ هالیوود اربعین ۹۷ تئاتر ایران اربعین 97 فیلم سینمایی هالیوود سریال ایرانی سینمای مستند اربعین حسینی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه سه سیما کارگردان تئاتر برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

علی اصغری اظهار کرد: به استناد تبصره ۱ بند۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و همچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در سنندج خبر داد و افزود: این طرح در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی افزود: وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

وی ادامه داد: همکاری با نیرو‌های شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اصغری تصریح کرد: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد، اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی