Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،   به نقل از سایت والفوت بلژیک، مامادو فال، هافبک ۲۶ ساله باشگاه یوپن بلژیک که در این تیم همبازی مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی است پس از پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیمش برابر اندرلشت که با گلزنی یوتا تویوکاوای ژاپنی همراه بود گفت: نوع بازی او مدافعان را را دچار رنج و زحمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویوکاوا مرا یاد کاوه رضایی در زمانی که در تیم شارلوا بودم می‌اندازد. او توانمندی‌های زیادی در خط حمله دارد که ملی‌پوش ایرانی را به خاطرم می‌آورد.

مامادو فال در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ میلادی با کاوه رضایی در تیم شارلوای بلژیک بازی کرده است.

همچنین سایت فوتبال ۲۴ بلژیک در گزارشی با اشاره به آمار‌های به‌روز رسانی شده سایت آلمانی ترانسفرمارکت نوشت: جای تعجب است که علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی که کمتر در طول فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک برای تیم شارلوا بازی کرده است قیمتش در سایت ترانسفر مارکت افزایش ۲ برابری یافت. قلی‌زاده که با قرارداد ۸۰۰ هزار یورویی از تیم سایپا به تیم شارلوای بلژیک پیوسته بود هم‌اکنون دارای قیمت ۱.۵ میلیون یورویی است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و وستهام در چارچوب رقابت‌های ‌لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و وستهام امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و وستهام

‌لیگ برتر انگلیس (وستهام - لیورپول) ساعت ۱۵:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748342

دیگر خبرها

  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟