Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران لیست اعضای منتخب کاندیدای شهردار تهران را که در جلسه هم اندیشی اعضای شورا درباره آن تصمیم گیری شده بود به شرح زیر اعلام کرد:

محسن هاشمی رفسنجانی، کامل تقوی نژاد، الهه کولایی، حسینی مکارم، علی اوسط هاشمی، مناف هاشمی، مقدس زاده، علی ربیعی، محسن پورسیدآقایی، معصومه ابتکار، حجت میرزایی، اردکانیان، عباس آخوندی، نصرالله جهانگرد، مصطفی سلیمی، مولاوردی، مصطفی موسوی لاری، ایرج معزی، مصطفی سالاری، جواد امام، حمید امامی، غلامرضا انصاری، کشت پور، شیخ، صادق خرازی، خواجه نصیر، علی اصغر احمدی، انصاری لاری، پیروز حناچی و واعظ مهدوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا