Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و مهندسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نظارت بر کیفیت و بهداشت آب خط قرمز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مسایل بهداشتی در اولویت مسایل همکاران سازمانی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، روستای دریاس واقع در بخش مرکزی شهرستان مهاباد با جمعیت 2 هزار 334 نفر و 610 خانوار و تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستای مهاباد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روستا در مجموع سه دهنه چشمه و یک حلقه چاه وجود دارد که آب شرب روستا از طریق دو دهنه چشمه و یک چاه عمیق به عمق 40 متر و یک باب مخزن بتنی به حجم 300 مترمکعب با رعایت ضوابط بهداشتی و کلرزنی از طریق شرکت آب و فاضلاب روستایی آبرسانی می شود. 

 

معاون توسعه و مهندسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نظارت بر کیفیت و بهداشت آب خط قرمز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مسایل بهداشتی در اولویت مسایل همکاران سازمانی ما است. 

 

شاهین پاکروح در بازدید از این روستا که به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین محلی، فرماندار و خبرنگاران اظهار داشت: نظارت بر کیفیت و بهداشت آب خط قرمز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  و مسایل بهداشتی در اولویت مسایل همکاران سازمانی ما است. 

 

وی افزود: این بازدید به دو منظور که اولی بررسی علت آلودگی و شیوع بیماری در این روستا است که مورد بررسی و تحقیق جدی قرار گرفته است و رسالت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، عدم تکرار چنین وقایع است و اگر منابع آبی کیفیت نامطلوب داشته باشد پلمپ گردیده و از دسترس مردم باید خارج شود. 

 

این مقام مسوول ادامه داد: موضوع دوم در خصوص آبرسانی به روستاهای شهرستان مهاباد است و این طرح به 141 روستای این شهرستان انجام می گیرد که در فاز نخست این طرح، آب به قسمتی از روستای دریاس جهت استفاده روستاییان منتقل می شود. 

 

در ادامه، علیرضا رضوی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی اظهار داشت: چشمه پیرمیکائیل و چشمه مسجد فاقد متولی بوده است و جز تاسیسات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان نمی باشد و هیچ گونه پایش و نظارتی بر سلامت آب آنها وجود ندارد. 

 

وی افزود: تاسیسات تامین آب شرب این روستا دارای کلرزن گاری و چشمه چلغان و چشمه شماره 3 و چشمه شماره 2 بصورت اختلاط دارای سامانه تزریق پرکلرین در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی بوده و مورد استفاده اهالی روستا قرار می گیرد. 

 

رضوی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت تحت کنترل است و آب شرب روستا هیچ مشکلی ندارد و با توجه به اینکه این بیماری واگیردار است و امکان انتقال از طریق غذا و تماس فردی وجود دارد به مردم توصیه می شود که بهداشت فردی خود  را رعایت کنند تا مشکل خاصی پیش نیاید. 

 

این مقام مسوول با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به 141 روستای شهرستان مهباد از محل تصفیه خانه سد مهاباد پیش بینی شده و مطالعات آن به اتمام رسیده است، ادامه داد: اعتبارت این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین و اجرا می شود و 90 درصد روستاهای شهرستان مهاباد از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند. 

گفتنی است، در ادامه این بازدید از بیماران بستری در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد عیادت شد. 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مجلس زائران اربعین حسینی مرز مهران بیرجند رای اعتماد مجلس شورای اسلامی موکب اربعین آب آلوده فاضلاب مسمومیت مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد