Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه های سوگواری و عزاداری هیات مذهبی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در مساجد و تکایای استان زنجان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت اربعین حسینی مراسم عزاداری امشب ساعت 20 و 30 دقیقه با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی و مداحی مادحین پایتخت شور و شعور حسینی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دسته عزاداری اربعین حسینی فردا ساعت 8 و 30 دقیقه صبح با حضور عزاداران و دلدادگان سالار شهیدان از محل حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم(علیه السلام) زنجان به حرکت درمی آید.

 

همچنین مراسم عزاداری و سوگواری در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برپا می شود.

 

مسابقه عکس «#الحسین یجمعنا» هم یکی دیگر از برنامه‌های اربعین حسینی در راستای ایجاد وحدت و انسجام بین برادران و خواهران عراقی و ایرانی اجرا می شود.

 

همزمان با اربعین حسینی مراسم احسان حلیم در مسجد باب الحوائج زنجان برپا می شود ؛ در این مراسم که همزمان با شب اربعین با حضور عزاداران حسینی برگزار خواهد شد، 70 دیگه حلیم پخت و فردا همزمان با روز اربعین در بین مردم توزیع می گردد.

 

هیئت شیفتگان مولی هم ویژه برنامه های سخنرانی و عزاداری را با حضور عزاداران همزمان با اربعین حسینی برگزار خواهند کرد.

 

به مناسبت اربعین حسینی۸۳۳ مبلغ و مبلغه در مراکز و مساجد استان زنجان به تشریح فلسفه عاشورا و اربعین می پردازند که از این تعداد ۶۱۲ مبلغ و ۲۲۱ نفر مبلغه است.

 

لازم به یادآوری است که 18 موکب از استان زنجان با حضور 200 خادم در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی مستقر هستند و بنا به اعلام سازمان حج و زیارت استان زنجان 16 هزار و 333 زائر زنجانی با دریافت ویزا در این راهپیمایی که نماد اقتدار تشیع است، حضور دارند./

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مجلس مرز مهران بیرجند زائران اربعین حسینی موکب اربعین اردبیل شیراز پیاده روی اربعین حسینی اربعین حسینی مساجد و تکایا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم ولایت‌مدار سلماس دیشب و امروز با حضور در مساجد و تکایا و برپایی دسته‌جات عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عزاداری و به یاد مظلومیت رئیس مذهب جعفری و در غم شهادتش سوگواری کردند.   خطیبان مساجد نیز در آیین‌های مختلف در خصوص سیره و زندگانی امام صادق (ع) سخنرانی کردند و مداحان در سوگ آن حضرت به مرثیه‌سرایی پرداختند.

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست