Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در کانال تلگرامی خود نوشت:

«برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها، به استناد گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته (۶ آبان ۹۷) شبکه دو سیما با رئیس سازمان پدافند غیر عامل، اخباری با این مضمون منتشر کرده اند که "سردار جلالی: پس از شنود از تلفن روحانی (رئیس جمهور)  به دنبال تولید گوشی غیر قابل شنود هستیم"؛ این در حالی است که سردار جلالی چنین سخنی نگفته است، بلکه مجری (با اشاره به مطلبی که اخیرا درباره مکالمات آقای ظریف در مذاکرات هسته‌ای منتشر شده بود) به این موضوع اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت اطلاع و اصلاح، متن و فیلم پرسش مجری و پاسخ سردار جلالی منتشر می‌شود.

مجری: مطلبی نقل شده راجع به استراق سمع گوشی مسئولان مذاکرات در قضیه برجام که گفته بودن ده دوازده دست چرخیده تا از وزیر خارجه به رئیس جمهور حرف منتقل بشه. با توجه به اینکه قرار بود گوشی تلفن همراهی برای مسئولان طراحی بشه و ملزم به استفاده از اون بشوند این بحث به کجا رسید؟

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل: اول من اصلاحی بکنم . من دیدم نشریات و جراید و خبرگزاری‌ها روی موضوع طوری مطرح شده که شنود و جاسوسی شده. به صورت طبیعی اگر ما موبایلی داشته باشیم و برویم به یک کشور دیگر و از آنجا بخواهیم با کشور خودمان ارتباط برقرار کنیم طبیعتا تماس از زیر ساخت‌های آنها عبور می کند تا به زیرساخت خودمان برسد و اگر رمز شده نباشد آنها می‌توانند استفاده کنند و ...»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرویز اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی