Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:04:50 GMT

مردم پایتخت در مسیر عشق غوغا کرده اند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۵۲۵۹

مردم پایتخت در مسیر عشق غوغا کرده اند

از ساعات اولیه صبح حد فاصل مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان شوش سرشار از شور است، با گذشت ساعات اولیه صبح بر جمعیت مردم افزوده می شود و این حضور تنها با یک نقطه ممکن است آن هم شور حسینی است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم جاماندگان اربعین حسینی در تهران در حال برگزاری است.

این مراسم با حضور پرشور مردم پایتخت از ساعت ۶صبح از میدان امام حسین(ع) آغاز شد، با وجود گذشت ۵ ساعت از این مراسم همچنان خیل عظیم جمعیت از میدان اصلی امام حسین(ع) به سمت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) در حال حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید خیلی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از مسیر پیاده روی اربعین جامانده باشند اما اینجا در دل پایتخت مردم با دل محزون و شکسته به یاد دل شکسته حضرت زینب(س)، با پای پیاده و برهنه به یا  پاهای تاول زده اهل بیت پیامبر(ص) قدم در خیابان های تهران گذاشته اند تا همدردی خود با امام حسین(ع) را نشان بدهند.

اینجا هیچ چیز در ریا نیست هرآنچه می بینید عشق، معرفت، محبت و خدمت بی منت است، همه مردم اعم از زن و مرد با هر نوع سلیقه و هرنوع پوششی آمده اند تا شعار «الحسین یجمعنا» را در دل ایران هم به نمایش بگذارند.

اینجا موکب های مختلف با نام هریک از اهل بیت امام حسین(ع) در حال خدمت به مردم هستند و همین اتفاق حال و هوای پایتخت را به مسیر نجف تا کربلا نزدیک تر کرده است.

گفتنی است خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان، در مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان شوش مستقر است و گزارشات تکمیلی را ارسال خواهد کرد.

پایان پیام/562

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مجلس رای اعتماد مجلس شورای اسلامی جلسه رای اعتماد زائران اربعین حسینی کربلای معلی موکب اربعین پیاده روی جاماندگان اربعین اربعین حسینی پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)

دریافت 30 MB کد خبر 6096658

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام