Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن گودرزی کارگردان سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: همانطور که قبلا گفتم نوسانات دلار باعث شد هفتاد درصد فیلمبرداری«قاتل بروس لی» که خارج از ایران بود تحت الشعاع قرار بگیرد.

وی افزود:پس از کش و قوس‌های فراوان توانستیم به نوعی این جریان را ساماندهی کنیم اما بازیگران مدنظر ما که مذاکراتی با آنها انجام داده بودیم در اختیار نبودند و برای بازی در پروژه‌های دیگری مشغول شدند از این رو فعلا از ساخت آن صرفه نظر کرده ایم و تولید یک سریال را در برنامه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته«قاتل بروس لی» یا یک فیلمنامه دیگر را پس از اتمام سریال می سازیم.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی«قاتل بروس لی»قرار است به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «قاتل بروس لی»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید فیلم فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس

تصویر قدیمی از امیر جعفری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون و علیرضا جعفری، برادرزاده‌اش؛ در فضای مجازی بازنشر و فراگیر شده است.

منبع: سینما نوین

tags # سریال جنگل آسفالت ، امیر جعفری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران