Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - زمان نشست خبری سرمربیان تیم‌های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس پیش از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، گروه اول از کاروان پرسپولیس در حالی ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) به وقت ژاپن به توکیو رسید که دو تن از مسئولان باشگاه کاشیما آنتلرز به استقبال آنها در فرودگاه آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه شهر کاشیما هتل‌های باکیفیتی ندارد، پرسپولیسی‌ها در یکی از هتل‌های شهر ناریتا که در نزدیکی شهر کاشیما قرار دارد، اقامت یافتند.

* پندار خمارلو و امیر حسینی به عنوان نمایندگان باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را با همتایان خود در باشگاه کاشیما آنتلرز داشتند تا در خصوص زمان و مکان تمرین پرسپولیس در کاشیما و موارد اینچنینی هماهنگی لازم صورت گیرد.

* با توجه به اینکه کاروان دوم پرسپولیس (شامل بازیکنان و مربیان) فردا ساعت 18 به توکیو خواهد رسید، دیگر فرصت تمرین برای سرخپوشان فراهم نخواهد شد و از این رو اعضای تیم مستقیم به شهر ناریتا رفته و در هتل اقامت پیدا خواهند کرد.

* پرسپولیس روز پنجشنبه یک جلسه تمرین در زمین تمرین تیم کاشیما خواهد داشت که زمان آن را برانکو مشخص خواهد کرد.

* نشست خبری پیش از بازی سرمربیان کاشیما آنتلرز و پرسپولیس به احتمال خیلی زیاد از ساعت 14:30 روز جمعه به وقت ژاپن (ساعت 8 صبح به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

* هوای شهر کاشیما در حال حاضر 10 درجه بالای صفر است و از این نظر تفاوت چندانی با هوای تهران ندارد.

* حمیدرضا گرشاسبی به همراه ابوالفضل روغنی و محمدرضا حاجی‌بیگی عصر امروز (سه‌شنبه) راهی دبی شدند و بعد از چند ساعت اقامت در آنجا همراه با دیگر اعضای تیم‌شان در دبی ساعت پنج بامداد فردا به وقت تهران راهی توکیو خواهند شد.

پرسپولیسی‌ها با خود آشپز ایرانی هم به ژاپن برده‌‌اند تا طبق برنامه غذایی که کادرپزشکی این تیم ارائه کرده برای سرخپوشان غذا آماده کند.

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی برانکو ایوانکویچ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری