Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@14:18:18 GMT

لحطه یک اتفاق بد وسط خیابان +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۰۸۳۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: تصادف موتورسیکلت با خودرو به مرگ یکی از سرنشینان موتور منجر شد.

حجم ویدیو: 2.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

 سه دانشجوی مهندسی کالج مهندسی آرورا در حیدرآباد هند که سوار بر موتورسیکلت بودند با یک خودرو تصادف Crash کردند.

در این حادثه Incident یکی از دانشجویان جان خود را از دست داد و دو دانشجوی دیگر به شدت مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شهادت برادر، دردناکترین خبری که خانم خبرنگار مخابره کرد +فیلم شهرک ولیعصر تهران شکل تگزاس به خود گرفت / تیراندازی و تعقیب و گریز پلیسی خاص ترین تانک سواری یک رییس + فیلم پشت پرده بمب گذاری که آتش نشان مشهدی فاش کرد! این مرد شانس آورد دیر به هواپیمای مرگ رسید! + عکس حمله با چکش به مسافران در ایستگاه مترو + جزییات مرغ های فاسد 35 عقاب صحرایی را در سروستان کشته و مجروح کردند فیلم شلاق در ملاعام برای 2 زن که با مرد غریبه حرف زده بودند ! + تصویر «مجید» مخوف ترین قاتل سریالی ایران را بشناسید ! + عکس جسد کودک 7 ماهه در کمد دیواری خانه نوساز پنهان شده بود! این مرد 33 سال است که روی سینه خوابیده! +عکس خوش‌شانس‌ترین مرد روی زمین را بشناسید + عکس همخوابی با دزد قبل از رسیدن شوهر به خانه / او مثل شوهرم سرد نبود ! ماجرای تبلت های لاکچری شورای شهر تهران + تصویر این 2 دزد بی معرفت از زن و مرد تهرانی درخواست رشوه هم کردند+فیلم گفتگو گرگی که با پرسه زدن در سلماس این شهر را بهم ریخت + عکس تجاوز به حمیرا عروس 20 ساله توسط دوستان داماد / شوهر بی غیرت چه کرد؟ تجاوز مرد 70 ساله به دختر 11 ساله داخل ماشین مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عیدی کارکنان در سال 98 مشخص شد ! این جمجمه خیلی معروف شد! + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تصادف Crash حادثه Incident اخبار حوادث تصادف خودرو مرگ موتورسیکلت مرگبار ویدیو ها عکس ایران فیلم قتل زندگی من اندونزی ماه پرواز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود

رافائل نادال وارد مسابقات مسترز رُم شد و در مورد وضعیت خود اظهارنظر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی و شماره یک پیشین جهان وارد مسترز خاکی رُم (ایتالیا) شد و تصویری از او در ایتالیا توسط سرویس رسانه‌ای این مسابقات در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت.

انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم

رافائل نادال پس از ورود به رُم گفت: هر آنچه در مونت کارلو اتفاق افتاد در مونت کارلو باقی می‌ماند. هر آنچه در بارسلونا اتفاق افتاد در بارسلونا باقی می‌ماند. هر آنچه در مادرید اتفاق افتاد در مادرید باقی می‌ماند.اکنون در رُم هستیم، همه چیز از نو شروع می‌شود.

نادال 10 بار برنده مسابقات مسترز رُم شد که بهترین نتیجه در تاریخ این تورنمنت محسوب می‌شود. این تنیسور اسپانیایی پس از 723 روز برای نخستین بار در این تورنمنت بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال