Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سهیلا جلودارزاده»، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در خصوص مجازات معترضین شرکت هپکو با اعلام بی خبری از صحت و سقم آن گفت: اعتراض صنفی جرم نیست و کسانی که به دلیل عدم دریافت حقوق خود اعتراض می کنند، مجرم نیستند.

وی ادامه داد: چنانچه چنین حکمی داده شود غیرقانونی است و متناسب با اعتراضات صنفی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلودارزاده با اشاره به صحبت های وزیرکار که نباید اعتراضات کارگری را با خشونت پاسخ داد، افزود: کسی که چندین ماه است حقوق دریافت نکرده باید اجازه دهیم تا صدای خود را به گوش مسئولین برساند. این افراد از طریق تشکل های خود دستشان به جایی نرسیده و در آخر مجبور به اعتراض شدند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این افراد باید مصونیت داشته باشند و سیستم قضایی ما باید مدافع آنها باشد و دادستان باید به داد آنها برسد.

نماینده مردم تهران در پایان افزود: چنانچه چنین حکمی برای معترضین شرکت هپکو صادر شده باشد به عنوان حزب کارگری حتما مداخله و اعتراض می کنیم.

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرم حقوق خشونت مجلس شورای اسلامی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شناسایی و برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در این شهرستان خبر داد.

محمد توحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی، یک باب منزل که در آن فردی بدون مجوزهای علمی و قانونی مبادرت به ارائه خدمات طب سنتی(حجامت و زالو درمانی) می‌کرد، شناسایی شد.

وی با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در شناسایی مراکز غیرمجاز درمانی و مداخله‌گر افزود: در پی دریافت گزارش شهروندی، کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت از منزل مذکور واقع در محدوده میدان آزادی بازدید و صحت موضوع گزارش شده را تأیید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: مدیر و کارشناسان نظارت بر درمان در معیت نماینده حقوقی و نماینده بازرسی دانشگاه و نیروهای پلیس امنیت اخلاقی و انتظامی با حضور در منزل فوق، وسایل و ملزومات غیرمجاز موجود در محل را ضبط کرده و فرد مداخله‌گر برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از دقت نظر شهروندانی که با مشاهده تخلفات حوزه درمان، موارد را گزارش می‌کنند، یادآور شد: گزارش‌های مردمی کمک شایانی در شناسایی متخلفین و پیشگیری از مداخلات درمانی خواهد بود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست