Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : خبرهای خوبی درباره پرونده گلیم و گبه داریم که جزییات آن در آینده عنوان خواهد شد.

وی افزود : تا دوشنبه هفته آینده (14 آبان) جزییات این خبر خوب تعیین تکلیف خواهد شد و در زمان لازم به اطلاع مردم می‌رسد.

استاندار کرمانشاه درباره واگذاری پالایشگاه آناهیتا نیز یادآوری کرد: تمام سهام این پالایشگاه به یک سازمان واگذار شده که فعلا از اعلام نام آن معذوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بازوند، این واگذاری طی 10 تا 15 روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

وی اشاره‌ای هم به تشکیل شورای حل اختلاف برای پرونده شورای شهر کرمانشاه داشت و خاطرنشان کرد: کارهای کارشناسی برای بررسی دلایل و مدارکی که داریم در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: این بررسی‌ها نه به منزله عدم انحلال و نه به منزله انحلال شورا است و امیدواریم به مرحله انحلال نرسد .

 

 

انتهای پیام/د

تمام سهام پالایشگاه آناهیتا به یک سازمان واگذار شده که از اعلام آن معذوریم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • جزییات پرونده های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس