Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد، در یک مصاحبه مفصل درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

طرفداری- دربی کانتی که هدایت آن را فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی بر عهده دارد، در چارچوب دور چهارم کارابائو کاپ، برابر آبی پوشان لندنی قرار خواهد گرفت. بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی، با تیمی جوان به مصاف تیم سابقش خواهد رفت. فیکایو توموری و میسون مونت که متعلق به باشگاه چلسی می باشند و به صورت قرضی برای دربی کانتی بازی می کنند، مجوز بازی در چهارشنبه شب را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای، فرانک لمپارد درباره مسائل زیر صحبت کرد.

بازگشت به استمفوردبریج و بازی در برابر چلسی

هنگامی که قرعه ما مشخص شد، خوشحال شدم. گذراندن یک سال در منچسترسیتی که انتظار آن را نداشتم، چیزی را بین من و چلسی تغییر نداد. زیبا بود که مقابل تیم سابقم قرار گرفته بودم. حالا این یک چالش و دوره جدید در زندگی من است. شبی سراسر احساسات را در پیش خواهم داشت و بعد از آن باید بر روی کار تیم تمرکز کنم. سیزده سال حضور در چلسی و کاری که باشگاه برای من انجام داد؛ از این نظر خوش شانس بودم که عضوی از این باشگاه با افراد و هواداران فوق العاده بودم. باشگاهی است که در تمام زندگی با شما خواهد بود. این جا مکان خاصی است و همیشه خودم را متعلق به این جا می دانم. قطعا حالا شغلی دارم و بعضی مسائل تغییر کرده است. با این حال هواداران چلسی و این باشگاه برای همیشه در قلبم خواهد بود. خوشبختانه این عشق و شور دو طرفه است.

هدایت چلسی در آینده

اگر درباره رویاها صحبت کنیم، من می خواهم در بالاترین سطح مربیگری کنم و چه کسی است که این را نمی خواهد؟ اگر در حال حاضر به این فکر باشم، قطعا یک احمقم. حالا در دربی کانتی هستم و این جا را دوست دارم. واقعا این طور است. کارکنان، هواداران و بازیکنان. این جا باشگاهی شگفت انگیز با یک تاریخ فوق العاده است. در زمان حال هستم. هدایت چلسی و یا جای دیگر، بستگی به عملکرد امروزم دارد. در آغاز این سفر قرار دارم. شخص رویاپردازی نیستم. روز به روز کار می کنم و می خواهم در این جا موفق باشم. تنها چیزی که به آن فکر می کنم، همین مسئله است. خوشحالم که یک بار دیگر در استمفوردبریج خواهم بود اما درباره شغلم نیز می اندیشم.

آخرین باری که دربی کانتی در استمفوردبریج بود

آن سال، فصل سختی برای آن ها بود. در استمفوردبریج، چهار گل مقابلشان به ثمر رساندم. امیدوارم این دفعه شرایط بهتر باشد. 

پیروزی در مقابل منچستریونایتد

بازی مقابل آن ها، آزمونی بزرگ در آن مقطع بود. تنها چیزی که از بازیکنانم می خواستم، این بود که با شخصیت بازی کنند؛ چون به آن ها باور داشتم. استعدادش را داشتند و در زمین نیز آن را اجرا کردند. می خواستم که نترسند و با خود بگویند:" ما لیاقت این جا بودن را داریم." برای من همه چیز درباره ضربه آزاد فوق العاده هری ویلسون نبود. بیش تر از این موضوع خوشحال شدم که شخصیتشان را نشان دادند. در اولدترافورد بازی کردند و گفتند:" لیاقت حضور در این جا را داریم." همین مسئله را در بازی مقابل چلسی نیز می خواهم. از آن ها خواستم که شخصیت خود را نشان دهند. نتیجه گرفتن دشوار خواهد بود زیرا که تیم مقابل ما چلسی است؛ اما اگر دوباره این را نشان دهند، جلوه خوبی از خود به جا گذاشته اند. 

استایل سرمربیگری فرانک لمپارد

درباره سبک خودم نگران نیستم، چون خوشبختانه دارای یک پروسه و قابل انعطاف است. اما اگر درباره چیز های پایه سوال می کنید، یک تیم جنگجو، سخت کوش و شجاع می خواهم که فوتبال جذابی را به نمایش بگذارد. چون این تمام چیزی است که می خواهیم تماشا کنیم و برای شخص من همینطور است. قدم های خوبی در این راه برداشته ایم. دوست داشتم که بعضی نتایج به دلیل های مشخصی، بهتر باشند. با این وجود همه بیش ترین تلاش خود را کرده اند تا در این مسیر باشم و خوشحالم که این گونه است. اما چیز های بیش تری برای انجام دادن وجود دارد. گزارش ها و حرف های خوبی درباره ما زده می شود. به آن ها توجه بیش از حدی ندارم. برای سه ثانیه لبخندی می زنم و کنارشان می گذارم. باید ادامه دهیم، چون مسیر زیادی در این راه وجود دارد.

 شکست ها

در جایگاه یک سرمربی، شکست ها بسیار سخت خواهند بود و من نیز آن ها را همین گونه می بینم. شاید هنگامی که تعادل بیش تری در ذهن و زندگی ام ایجاد کردم، با چشم انداز بهتری به آن ها نگاه کنم. در حال حاضر اما بسیار سخت هستند و من آن ها را بر میدارم و با کار کردن، به دنبال رفع مشکل هستم. بعضی اوقات نمی توانید بار آن را در 24 ساعت بردارید و با خود تحمل کنید.

استخوان بندی بریتانیایی دربی کانتی

واضح است که ما دو بازیکن چلسی را در اختیار داریم. هری ویلسون نیز به نوع دیگری، چنین شرایطی دارد. من یک با تجربه در پرورش دادن استعداد ها نیستم. چند سالی در اروپا سرمربیگری نکرده ام تا شغل دربی کانتی را به دست آورده باشم.

چراغ سبز چلسی برای حضور میسون مونت و فیکایو توموری در بازی چهارشنبه شب

درباره این موضوع مطمئن نبودم. این تماس را برقرار کردم، چون حس می کردم باید خودم اقدام کنم. با دیو برنارد(مدیر چلسی)، جانفرانکو زولا و مارینا گرانووسکیا صحبت کردم. مدتی طول کشید تا تصمیم گیری کردند؛ چون بازیکنان قرضی زیادی در باشگاه های دیگر دارند. باید درباره این تصویر بزرگ تر فکر می کردند. در نهایت تمام این ها به نفع دو بازیکنی شد که از بازی مقابل چلسی تجربه کسب خواهند کرد. این حرکتی با کلاس و قدرتمند از باشگاه چلسی بود؛ چون باشگاهی مثل آن ها، از بازی برابر تیمی مثل ما اطمینان خاطر دارد. در نمای بزرگ تر، این دو بازیکن در نهایت برای چلسی هستند. از این بابت از آن ها ممنونم و فرصت فوق العاده ای برای این دو نفر خواهد بود.

سخن پایانی

برای باشگاه و شخص من، حضور در این بازی فوق العاده خواهد بود. قرار گرفتن مقابل مائوریتزیو ساری و جایی که من خانه خودم می دانم، بی نظیر است. البته، اگر پیروز شویم، به تیمم افتخار خواهم کرد؛ چون قطعا کار زیادی تا رسیدن به این مرحله لازم بوده است. قطعا با انگیزه برد به استمفوردبریج می آیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم