Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:54:11 GMT

روبرتو مارتینس، گزینه اول هدایت کهکشانی ها

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۶۳۱۸

روبرتو مارتینس، گزینه اول هدایت کهکشانی ها

روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی بلژیک به جدی ترین گزینه برای هدایت رئال مادرید تبدیل شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق اورتون در تابستان گذشته با تیم ملی بلژیک خوش درخشید و توانست به مقام سومی جام جهانی دست پیدا کند و حالا فرصت این را دارد که روی نیمکت یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بنشیند. پس از اخراج خولن لوپتگی با شکست 5-1 مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو، به نظر می‌رسید که حضور آنتونیو کونته روی نیمکت رئال دیگر قطعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال، منابع مختلف مدعی شدند که مخالفت رختکن رئال با حضور کونته، عامل اصلی منتفی شدن حضور سرمربی ایتالیایی باشد. این یعنی مارتینس می‌تواند به جدی ترین گزینه رئال تبدیل شود و هدایت قهرمان اروپا را برعهده بگیرد.

 

 

 

 

البته رئال هنوز اقدامی رسمی برای جذب روبرتو مارتینس انجام نداده ولی کریس فارنل، مشاور مارتینس با فدراسیون فوتبال بلژیک وارد مذاکره شده تا موافقت آنها را برای جدایی مارتینس بگیرد. او تا پایان یورو 2020 با این تیم ملی قرارداد دارد و شیاطین سرخ حساب ویژه ای روی او کرده اند.

 

در ماه می، او با فدراسیون بلژیک به این توافق رسید که بند فسخی در قراردادش نباشد و پس از جدایی دستیار اصلی اش یعنی تیری آنری، بلژیک تلاش ویژه ای برای حفظ او انجام داد ولی به نظر کار سختی پیش روی این فدراسیون است.

 

فرصت هدایت بلژیک برای مارتینس، فرصت فوق العاده ای بود و او خیلی خوب از پس این چالش برآمد و با وجود دوری از خانواده اش، روز های خوبی را در بروکسل سپری کرد.

 

 

 

 

نام او پیشتر نیز حول رئال شنیده می‌شد و در آن موقع نیز گفته می‌شد که مارتینس، پرستیژ لازم برای هدایت باشگاه را ندارد و هیچ استیجی بزرگتر از برنابئو برای او وجود ندارد. هر چند که مارتینس در کاتالونیا به دنیا آمده ولی این موضوع مانعی برای او در مسیر هدایت رئال نخواهد بود.

 

اگر مارتینس به عنوان سرمربی رئال انتخاب شود، می‌تواند در نقل و انتقالات نیز کمک زیادی به باشگاه کند زیرا رابطه نزدیک او و هازارد می‌تواند از عوامل اصلی حضور ستاره چلسی در رئال باشد.

 

در حال حاضر سانتیاگو سولاری هدایت رئال را به صورت موقت برعهده دارد و اولین بازی اش، امروز مقابل ملیا در کوپا دل ری خواهد بود ولی باید دید که رئال سرانجام چه تصمیمی برای آینده نیمکتش دارد.

روبرتو مارتینس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی

 سرمربی فولاد خوزستان دوباره در رقابتی قرار گرفته که در گذشته آن را چند بار تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی به‌عنوان یکی از سرمربیان باتجربه فوتبال ایران که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، در سال‌های گذشته هروقت به‌عنوان یک مربی شوک کار را دست گرفته موفق بوده است.

او طی سال‌های قبل در پیکان و نفت آبادان در شرایطی عجیب و غریب در راس کادرفنی قرار گرفت و توانست به شکلی معجزه‌وار این دو تیم را در لیگ برتر حفظ کند. چند هفته قبل مدیران باشگاه فولاد خوزستان هم با علم به رزومه ویسی در حفظ تیم‌های دیگر به سراغ او رفتند که بتوانند تیم مطرح لیگ برتر را از شرایط موجود نجات بدهند و در لیگ برتر بمانند.

ویسی که مدت زیادی نیست هدایت فولاد را برعهده گرفته، حالا در پایین جدول برای نیفتادن تلاش می‌کند؛ او دیروز تیمش را مقابل آلومینیومی در اراک به میدان فرستاد که چند روز قبل پرسپولیس را از جام حذفی کنار زده بود، اما فولادی‌ها نمایش خوبی داشتند و در نهایت هم با وجود شرایط جوی نامساعد توانستند یک امتیاز از این میدان سخت دشت کنند.

سرمربی فولاد روز گذشته در کنار زمین سعی داشت با آرامش شاگردانش را هدایت کند. ویسی که بارها با تیم‌های مختلف توانست از بحران عبور کند، تجربه این روزهای سخت را برای فولاد دارد و به جنگ روانی و استرس‌های موجود در این فضا عادت کرده است. او حالا تیمش را برای 5 بازی پایانی لیگ برتر آماده می‌کند و امیدوار است از این مسابقات امتیازات لازم را کسب کند و در جدول بالا بیاید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست