Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:35:42 GMT

بازداشت خبرنگار جنجالی تایید شد+عکس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۷۰۱۲

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازداشت صبا آذرپیک فعال سیاسی و خبرنگار سابق رسانه‌های اصلاح‌طلب را تأیید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبا‌آذرپیک فعال سیاسی و خبرنگار سابق رسانه‌های اصلاح‌طلب قبل از برگزاری جلسه رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به محمد شریعتمداری، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت و گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقدام به انتشار برخی اسناد درخصوص ارتباط شریعتمداری با پرونده ثبت سفارش و واردات غیرقانونی خودرو کرد و مدعی شد او در این زمینه نقشی اساسی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بعد از رأی اعتماد مجلس به محمد شریعتمداری، اکانت‌های صباآذرپیک در برخی صفحات اجتماعی غیرفعال شد و اطرافیان او مدعی شدند هیچ اطلاعی از او ندارند و ممکن است به دنبال انتشار این اسناد بازداشت شده باشد.   محمد شریعتمداری شب گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن تأیید بازداشت صباآذرپیک، گفت: پس از شنیدن خبر بازداشت یکی ازخبرنگاران، پیگیری کردم. متاسفانه صحت داشت. علیرغم ادعا‌های کذبى که ارائه کرده بودو در یک اقدام عجیب، اطلاعات قبلی و عادى کشف شده توسط ما را در سربرگ محرمانه واجا بصورت ناقص انتشار داده بود، به مسئولان گفتم به هیچوجه راضی به بازداشت او و هیچ خبرنگاری نیستم.      

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون

پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح به خبرنگاران گفت: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد صلاح پس از درگیری با یورگن کلوپ در جریان بازی با وستهام به خبرنگاران پرتعداد منتظر واکنش، گفت؛ اجازه بدید حرف نزنم!

مشخص نیست کلوپ به صلاح مصری که آدم آرامی است، چه گفته که این‌قدر از کوره در رفته‌است! بعداز مسابقه تنها چیزی که نصیب خبرنگاران بعد از بازی لیورپول شد، عصبانیت محمد صلاح بود.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کلوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز با مداخله و میانجی‌گری صلاح را آرام کرد.

پس از پایان مسابقه، هنگامی که خبرنگاران قصد مصاحبه با محمد صلاح را داشتند، ستاره مصری تنها جمله زیر را به زبان آورد و با عصبانیت میکسدزون را ترک کرد:

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس