Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-اسامی  344249 نفر برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی در شعب این بانک در سراسر کشور در دسترس مشتریان قرار دارد.


به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، مشتریان می توانند برای مشاهده اسامی برندگان جوایز ویژه به وب سایت این بانک به نشانی www.bki.ir و برای اطلاع از اسامی کلیه برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی روز سه شنبه 17 مهر با حضور نماینده دادستان کل کشور،نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان بانک مرکزی، کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیات مدیره بانک ، محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی و جمعی از مدیران و کارشناسان این بانک در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد و طی آن، بیش از 344 هزار نفر برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی به قید قرعه انتخاب شدند.

این گزارش می افزاید ، جوایز ویژه قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی شامل 500 فقره کمک هزینه خرید خودرو ساخت داخل هریک به ارزش 500 میلیون ریال ، 1500 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی ساخت داخل هریک به ارزش 5 میلیون ریال  52750 فقره جایزه نقدی 3 میلیون ریالی و 289499 فقره جایزه نقدی یک میلیون ریالی است که به  مشتریان خوش شانس بانک کشاورزی در سراسر کشور تعلق گرفت.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت

دیگر خبرها

  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد