Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدحسین خانی، نویسنده کتاب در حاشیه این مراسم گفت: با انگیزه بسط و ترویج فرهنگ شهادت و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ آثار شهدا و بر اساس وظیفه و تکلیف انقلابی کتاب بابا کی می‌آیی؟ را گردآوری و به رشته تحریر درآورده‌ام.
وی افزود: خاطرات، عکس‌ها، نامه‌ها و دلنوشته‌های فرزندان دختر شهید به پدر مفقودالاثر موجب جذابیت و برانگیختن احساسات در کتاب مذکور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانی ادامه داد: این کتاب به تشکیل تیپ ثارالله و نقش کرمانی‌ها و رزمندگان رابری در عملیات بیت‌المقدس می‌پردازد.
در این مراسم کلیپ هشت دقیقه‌ای در خصوص زندگینامه و نامه دختر مرحومه شهید به پدر مفقودالاثرش پخش شد که به شدت حاضران را تحت تاثیر قرار داد.
شهید محمود میرافضلی از شهدای جاویدالاثر عملیات بیت‌المقدس(آزادسازی خرمشهر) از شهرستان رابر زادگاه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی است که 36 سال است باز ماندگان چشم به راه نشانی از او هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فرهنگی حسین خانی کتاب رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران