Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا از اداره فدرال این کشور (اف بی آی) خواست درباره گزارش‌هایی که نشان می‌دهند چند زن پول گرفته اند تا اتهامات اخلاقی علیه او جعل کنند، تحقیق کند. «پیتر کار» سخنگوی مولر روز سه شنبه گفت: «هفته پیش متوجه شدیم به چند زن پول پیشنهاد شده تا ادعای دروغین علیه بازرس ویژه مطرح کنند، ما بلافاصله این موضوع را به اف بی آی اطلاع دادیم تا درباره آن تحقیق کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره فدرال آمریکا از اظهارنظر در این خصوص امتناع کرد.

«جک بورکمن» وکیل و یک عامل جمهوری خواه که پیشتر توطئه‌های جناح راست را در رسانه‌های اجتماعی ترویج می‌داد در مصاحبه با رویترز گفت: پنج زن به او گفته بودند که مولر از آن‌ها سوءاستفاده اخلاقی کرده است، اما او از پرداخت پول به آن‌ها در ازای اطلاعاتی که داشتند امتناع کرده است.

مولر در حال کار روی پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا است که دارای حساسیت بالایی است. بورکمن مخالف تحقیقات مولر است و تلاش کرده برای «ریک گیتس» و «مایکل فلین» دو نفر از مشاوران ترامپ که توسط تیم مولر در دادگاه محکوم شدند کمک مالی جمع آوری کند.

ترامپ هر گونه همدستی با روسیه را رد کرده است و بار‌ها گفته تحقیقات مولر اصطلاحاً مانند «شکار جادوگر» یا تعقیب توهمات هستند. روسیه هم مداخله در انتخابات آمریکا را رد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا روسیه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند