Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود بررسی های دفتر نظارت و ارزشیابی ارشاد بر پلی بک خوانی حمید هیراد در کنسرت شیراز صحه می گذارد؛ رویدادی که این خواننده را به اجرای رایگان در شیراز ملزم می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  با گذشت چهار ماه از اجرای صحنه ای حمید هیراد در شهر شیراز همچنان ماجرای این کنسرت جنجالی ادامه دارد؛ حاشیه های پلی بک خوانی حمید هیراد که از تیرماه امسال همچنان ادامه دارد و شنیده ها حاکی از آن است که حکم این هنرمند از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده اما به دلیل تقارن با ایام سوگواری محرم و صفر به طور رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرای پلی‌بک‌خوانی حمید هیراد با انتشار فیلمی از کنسرت این خواننده در شیراز در فضای مجازی  لو رفت، پساز این اتفاق این خواننده با انتقادات زیادی از سوی رسانه ها مواجه شد برای همین موضوع هیراد اهالی رسانه را به کنسرت اش دعوت کرد تا نشان دهد پلی‌بک‌خوانی نمی‌کند و اجرای زنده دارد. پیش از این ماجرا هم حمید هیراد از سوی ترانه‌سرا‌ها به دزدی ادبی محکوم شده بود و همین ها کافی بود تا انگشت اتهام به سوی وی بیشتر نشانه برود در صورتی که گفته می شود اغلب خوانندگان پاپ در کنسرت هایشان تنها لب می زنند و اجرای زنده ندارند، حال خبرها بر اساس تحقیقات دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این نکته صحه می گذارد که هیراد  در کنسرت شیراز پلی‌بک اجرا کرده است.

 

مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت هنری که خبر پلی‌بک‌خوانی هیراد را تأیید کرده است، می‌گوید: پیش از این مواردی از پلی‌بک در کنسرت‌ها نبوده و با وجود این اتفاق باید قوانین مرتبط با آن نیز وضع شود.

 

مهدی رنجبر، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگویی از تذکر به خواننده، مؤسسه و تهیه‌کننده خبر می‌دهد و خبر ممنوعیت هیراد از برگزاری کنسرت در شیراز تا پایان سال ۹۷ را در حالی اعلام می‌کند که در این گفت‌وگو از اختصاص یک سانس رایگان برای مردم در شیراز در ازای آن بخش از کنسرت که «پلی‌بک» بوده نیز خبر می‌دهد. به گفته این مسئول محلی علت اعلام نشدن این خبر به دلیل تقارن آن با ماه‌های محرم و صفر و سوگواری این ایام بوده است.

 

حال باید منتظر بود و دید در روزهای آینده با پایان ایام سوگواری ماه های محرم و صفر تکلیف این هنرمند و اجرای صحنه ای اش چه می شود. آیا باید به شیراز برود و برای مخاطبان شیرازی هم کنسرت رایگان اجرا کند تا از خود رفع اتهام کند یا ممنوعیت اجرای صحنه ای شامل حال او می شود.  گفتنی است خبرگزاری شبستان پیش از این در گزارشی به این موضوع و حاشیه های آن پرداخته بود که در اینجا قابل مشاهده است.

 

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مجلس مرز مهران رای اعتماد مجلس شورای اسلامی جلسه رای اعتماد زائران اربعین حسینی کربلا بسته می شود کنسرت شیراز پلی بک خوانی حمید هیراد دفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: براساس دستور العمل کاهش مصرف پلاستیک و شیوه‌ نامه اجرایی ماده سه مصوبه هیئت وزیران مقرر شد از این هفته ارائه کیسه پلاستیک در فروشگاه‌های سراسر استان همزمان با کشور رایگان نباشد تا مصرف آن کمتر شود.
یوسفی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این فکر دولت کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در جهت حذف مصرف آن است، ادامه داد: ۱۰ تا ۱۲ درصد پسماند‌های شهری و خانگی پلاستیک‌هایی هستند که قابلیت چند بار استفاده دارند یا می‌توان کمتر از آنها استفاده کرد.
او بدون اشاره امکان بازیافت پلاستیک در صورت مدیریت پسماند افزود: آلایندگی‌هایی که این پلاستیک‌ها با ورود به طبیعت ایجاد می‌کنند برای محیط زیست، سلامت و خاک بسیار مضر است.
یوسفی افزود: از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته زمین پاک است که شعار آن «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک» و «نجات زمین» طراحی شده که در زمینه کاهش مصرف پلاستیک پویش «مسیر سبز، ایران پاک» اجرا شده و تاکنون ۱۰ هزار پاکت زباله از پلاستیک‌های رهاشده در طبیعت با مجموع وزن ۴۰ تن جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی