Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:07:15 GMT

روایت مریم سعادت از دختری که قرار بود زنده نماند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۲۳۵۲

به گزارش ایلنا، بیست‌وسومین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» که امشب (چهارشنبه ۹ آبان‌ماه) ساعت ۲۱ با اجرای مریم سعادت به‌عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به‌روایت دختری می‌پردازد که به‌خاطر اهدافش بر بیماری و دردهایش غلبه کرده و معتقد است همین اهداف موجب شده خداوند او را مورد لطف قرار دهد تا بتواند به زندگی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به‌تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد از اولین روز ماه محرم (دوشنبه ۱۹ شهریورماه) آغاز شد و در بیست قسمت روی آنتن شبکه نسیم رفت.

بخش دوم این برنامه با تکرار دو قسمت از برنامه‌های بخش اول، از ۵ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

ساعات بازپخش «هزار داستان» ۵ صبح، ۹ صبح و ۱۵ بعدازظهر روز بعد است.

قطعه تیتراژ این برنامه را نیز سینا سرلک خوانده است.

«هزار داستان» برنامه‌ای گفت‌وگو محور اجتماعی است که هر قسمت از آن با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد، میزبان افرادی با داستان‌های خاص و دیده نشده است. این برنامه که ویژه ایام خاص همچون ماه رمضان و محرم و صفر ساخته می‌شود، از ماه رمضان سال ۹۶ آغاز شد و فصل چهارم آن پس از پشت سر گذاشتن سه فصل موفق و پرمخاطب در ماه محرم و صفر امسال با قصه‌ها و موضوعات جدید روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه‌کننده: جواد فرحانی، کارگردان: مریم نوابی‌نژاد، مشاور پروژه: حامد عبدوس، کارگردان تلویزیونی: سید منصور نیکخواه خوش‌کلام، نویسنده: اشکان عقیلی، مدیر تولید: رایموند رسولی، مشاور تولید: حسن محمدی آرش، مدیر مالی و دستیار تهیه: سعید قلوبی، جانشین تولید: علی حصاری، مدیر تصویربرداری:  رضا نمازی،  طراح نور: حسین حاتمی، صدابردار: مسعود دادگری، مستند: مهران فردپور، ساخت دکور: فرزام انصار، خواننده تیتراژ: سینا سرلک، چهره‌پرداز: مینا بادامی و مهدی معینی، برنامه ریز: محیا پارسا، دستیار کارگردان: مهنوش فرهمند و محیا پارسا، مسئول استودیو: رضا پورحیدری، مسئول لباس: نیلوفر ابراهیمی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، عکس: مهدی اعلمی، روانشناس: جواد برات، طراح نشانه: علی دبیریان و....

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مریم سعادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود

«شب نغمه‌های اذان ایرانی» در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این برنامه نمونه‌هایی از تولیدات تازه اجرای اذان در دستگاه‌های موسیقی اصیل ایرانی معرفی خواهد شد و در قسمت دوم برنامه ارکستر نیایش به سرپرستی علیرضا امینی مجموعه‌ای از آثار مناجاتی را اجرا می‌کند.

آثار اجرا شده توسط ارکستر نیایش در این اجرا، سروده و با آهنگسازی علیرضا امینی بوده که تنظیم قطعات را ایمان ملکی انجام داده است. اساتید برجسته هاشم احمدوند، سید ابوالفضل عدل، مهدی محمدی، حامد کاظمی و جواد کاپریمی خوانندگان آثار اذان‌ها و در ادامه ارکستر نیایش هستند. مراسم تجلیل از اجرای استاد رحیم موذن‌زاده و استاد احمد مراتب و اهدای لوح های یادبود نیز یکی از چند قسمت این برنامه است. همچنین رونمایی از لوح ثبتی پرونده ثبت اذان گویی با موسیقی اصیل دستگاهی آواز ایرانی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

علیرضا امینی در خصوص «شب نغمه‌های اذان ایرانی» گفت: من برای اولین بار در پرتو معرفی اجرای نغمه‌های اذان ایرانی به روش پیشینیان که اسناد مضبوط آن از حدود ۱۱۰ سال پیش موجود است اجرایی را روی صحنه خواهم برد. نماز جایگاه معنوی بسیار بالایی در میان ایرانیان داشته است و در هر کوچه و خیابانی هر ایرانی با بیان خود اذان می‌گفته و مردم را برای نماز و عبادت آگاه می نموده است. همان طور که در حال حاضر اذان بیات ترک رحیم موذن‌زاده اردبیلی و شور محمد آقاتی در بهترین روایت ارزش این گونه مهم هنر معنوی را در جامعه ما نشان می‌دهد، ما می‌توانیم با رونق روایت دوباره اذان ایرانی بین هنرمندان آواز اصیل ایرانی، تمام ایرانی‌ها را با حفظ و روایت اذان آشتی دهیم. اذان می‌تواند به عنوان یک نغمه و مناجات در تمامی لحظات زندگی مردم حضور داشته باشد؛ چراکه تمام جملاتش گفت و گو از صفا و صمیمیت و اصول دینی ما است. اگر بتوانیم این باورها را تقویت کنیم تاثیر مثبتی روی تربیت اخلاقی جامعه خواهد داشت.

در اولین اجرای «شب نغمه‌های اذان ایرانی» در تالار اندیشه ورود برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • تصاویری از خسارت سنگین آتش‌سوزی مهیب شب گذشته در گیلان | هیچ نمانــد!
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • ببینید | کنایه هاشم بیک‌زاده به قیمت دلار در برنامه زنده
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • زنده یاد اسکویی و روایت ورود به رادیو
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد