Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:59:26 GMT

شگفتی داماش در جام حذفی ادامه دارد(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۲۴۹۷

نماینده گیلانی حاضر در جام حذفی در میانه های نیمه دوم موفق شد دروازه تیم لیگ برتری ماشین سازی را باز کردند تا همچنان به شگفتی خود در جام حذفی ادامه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که از ساعت 14:45 و مرحله یک هشتم نهایی، تیم لیگ برتری ماشین سازی در ورزشگاه خانگی بنیان دیزل از داماش گیلان میزبانی کردند تا بتوانند با پیروزی برابر این تیم به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گویا قرار است همچنان تیم دسته دومی داماش گیلان به شگفتی سازی خود ادامه بدهد چرا که آنها در میانه های نیمه دوم و از روی نقطه پنالتی دروازه تیم ماشین سازی را باز کنند و در حالی که هنوز بازی به پایان نرسیده از حریف خود پیش بیفتند.

 


زننده گل تیم داماش امیر تیزرو، بازیکن سابق تیم ماشین سازی(گسترش فولاد) تبریز است که امروز برابر تیم سابق خود قرار گرفته است.

 

 

دسته یک داماش گیلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید