Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@03:20:28 GMT

آیناز ۸ ساله گمشده است؟

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۲۶۷۶

آیناز ۸ ساله گمشده است؟

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ رضا زارعی، با بیان اینکه آیناز دختر بچه ۸ ساله همدانی چند روز پیش گمشده است، اظهار کرد: این دختر بچه برای بازی کردن در کوچه از منزل خارج می‌شود و دیگر برنمی‌گردد.

وی امکان ربوده شدن این دختر بچه را بسیار کم و ضعیف دانست و ادامه داد: با توجه به بررسی و تحقیقات عوامل آگاهی، متأسفانه تا کنون هیچ نشانه و سرنخی از این دختر پیدا نشده و عوامل پلیس آگاهی برای یافتن این گمشده تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا آیناز ۸ ساله را به آغوش خانواده بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت یافتن این گمشده و یا مشاهده آن در اسرع‌وقت به عوامل نیروی انتظامی اطلاع دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: آیناز گم شده پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکس خبری جوانه‌های بافق ۲ ساله شد/ رتبه اول بافق در تولید خبر‌های انتخاباتی + عکس

سلطانی معاون خبر صداوسیمای استان یزد در آیین ۲ سالگی باکس خبری جوانه‌ها گفت: برای اولین بار ۹۲ باکس خبری در یک شهرستان تهیه تولید شد که جای تقدیر و تشکر دارد. 

او افزود: امیدواریم همین روند و شور و نشاط جوانه‌های بافقی ادامه پیدا کند و در سال آینده این بخش خبری با کیفیت بهتر و بالاتری به مخاطبین ارائه شود. 

سلطانی بیان کرد: در سال جدید با انگیزه بیشتر و با بازآرایی به شیوه بهتر، به سوی رشد و پویایی، عوامل باکس خبری جوانه‌ها، فعالیت خود را ادامه دهند. 

او گفت: در سایر شهرستان‌ها هم خبرنگارانی هستند که با این مجموعه همکاری می‌کنند و ما تلاش می‌کنیم این همکاری و ارتباطات با این مجموعه، بهتر و بیشتر شود. 

معاون خبر استان یزد تصریح کرد: در حوزه انتخابات بیشترین تولید خبر را در بافق داشتیم که جای تقدیر دارد و رتبه اول تولید خبر و گزارش در حوزه انتخابات، به دفتر خبری بافق تعلق گرفت. 

او خاطرنشان کرد:  یکی از عوامل مشارکت بالای مردم در شهرستان بافق، شور آفرینی‌ای بوده است که عوامل رسانه‌ای این شهرستان انجام داده‌اند. 

تفکری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بافق نیز گفت: فعالیت دفتر خبر بافق و عوامل آن، در پوشش خبر‌ها و رویداد‌ها به ویژه در راهپیمایی‌ها و انتخابات اخیر بی نظیر است که جای تقدیر دارد.

او افزود: فعالیت و تلاش عوامل این دفتر چه در روز انتخابات و چه قبل از آن، به‌گونه‌ای بود که شور انتخاباتی در شهرستان را افزایش داد و ما شاهد مشارکت ۸۰ درصدی مردم بافق در انتخابات بودیم.

در این آیین همچنین امینی مدیرتولید خبر استان، رحمانی مسئول خبر شهرستان‌های استان و میرطاهری سردبیر ارشد و خبرنگار استان و همچنین نصیری فرمانده سپاه بافق، قائمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام عسکریان نماینده امام جمعه بافق حضور داشتند. 

باکس خبری جوانه‌های بافق از اسفندماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد که تاکنون ۹۲ باکس خبری از این شهرستان با همراهی صداوسیمای استان یزد و همچنین خبرنگاران جوانه‌های سایر شهرستان بر روی آنتن شبکه یزد رفته است.

در تهیه و تولید این مجموعه خبری حدود ۳۰ نفر از عوامل دفتر خبر بافق نقش دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • ماجرای عجیب گم شدن نازگل/ درخواست خانواده دختر گمشده از رئیس قوه قضائیه
  • ربودن دختر ۱۱ ساله در اسلامشهر تهران / متهم تحت تعقیب قراررگرفت
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • پیدا کردن دختر ۱۱ ساله دقایقی پس از آدم‌ربایی
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش مشهور در شرق تهران
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط اراذل و اوباش در تهران
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران
  • باکس خبری جوانه‌های بافق ۲ ساله شد/ رتبه اول بافق در تولید خبر‌های انتخاباتی + عکس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه