Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@16:58:18 GMT

بیمه ورزشی را جدی بگیرید

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۳۰۰۴

بیمه ورزشی را جدی بگیرید

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی صبح امروز / 9 آبانماه/ درجلسه هم اندیشی باشگاههای ورزشی شهرستان زاهدان اظهار داشت : تعداد 177 باشگاه ورزشی در سطح استان فعالیت دارند که نسبت به سال 93 که تعداد 63 باشگاه داشتیم رشد خوبی داشته است اما این آمار مطلوبی نسبت به کشورنیست .

وی خواستار تسهیل در مراحل تاسیس باشگاهها شد و افزود: مسئولین باشگاههای اداره کل و شهرستانها در روند تاسیس باشگاه ها سنگ اندازی نکنند تا بخش خصوصی راحتر بتوانند به بحث تاسیس باشگاه ورود پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد بیمه ورزشی را بسیار جدی بگیرید و ادامه داد: آمار بیمه نقش مستقیمی بر دریافت اعتبارات ورزشی ، زیرساختی و ترویج باشگاه ها دارد و از همه مهمتر اگر برای ورزشکار در باشگاه حادثه ای رخ دهد بیمه کمک بسزایی میکند.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: استفاده از داروهای نیروزا و مکمل ها آسیبهای فراوانی به بدن وارد می کند و این وظیفه مسئولین باشگاه ها و مربیان است که ورزشکاران را از مصرف این داروها منع کنند.

وی در مورد نرخنامه باشگاهها ورزشی گفت : با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت باشگاه ها ی ورزشی درجه بندی و تیپ بندی می شوند و بر اساس تجهیزات ورزشی و تعداد ورزشکاران برای هر باشگاه نرخنامه تعیین می شود.

کرد با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی ویژه باشگاه ها افزود : با همکاری هیات پزشکی ورزشی استان دوره های آموزشی ویژه باشگاه ها مانند دوره ماساژ درمانی برگزار می شود.

وی افزود : جهت ایجاد رقابت بین باشگاههای ورزشی قانون تاسیس باشگاه ها در حداقل فاصله 500 متری اصلاح شد و اکنون در زاهدان چندین باشگاه در فاصله های نزدیک می توانند فعالیت کنند.

کرد در مورد حمایت از باشگاه داران گفت : وام هایی با بهره کم در اختیار باشگاه دارن قرار گرفته است و اداره کل ورزش و جوانان جهت حمایت از کسانی که می خواهند باشگاه تاسیس کنند و هم بحث اشتغالزایی آنها را حمایت می کند.

وی خبری خوش به باشگاههای ورزشی داد و افزود : باشگاههای که بیش از 2 سال سابقه دارند و عملکردی مطلوب داشته اند مجوز آنها به مدت 3 سال تمدید می شود و نیازی نیست هر ساله پس از گذراندن مراحل اداری آن را تمدید کنند.

وی افزود: جهت کمک و همچنین ترغیب باشگاهها جهت حضور در رقابتهای کشوری به باشگاههایی که بیشترین مقام های کشوری را در سال کسب کنند  کمک مالی می شود به این صورت که به باشگاه اول مبلغ 2 ملیون تومان ، باشگاه دوم 1 ملیون و پانصد تومان و باشگاه سوم 1 میلیون تومان اهدا می گردد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به آمار بیمه شدگان ورزشی گفت : در سال 95 آمار بیمه شده ها 6000 نفر بوده و در سال 96 رشد چمشگیری داشته و به تعداد 10000 نفر ورزشکار سازمان یافته رسیده است .

گفتنی است در پایان این جلسه از 10 باشگاه برتر از لحاظ آمار بیمه ورزشی در سال 96 تجلیل بعمل آمد.

اسامی باشگاه های برتر: ماهور – الکا – ورزش و زندگی – سون – ایثار – خلیچ فارس – اوج – هیربد – دلفین سفید – پویا ورزان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان رشد سازمان صنعت معدن و تجارت قانون ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید