Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار نفر از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فیلمنامه‌نویسان سینما طی ماه‌های اخیر از سمت خود استعفا داده‌اند.

به گزارش عصر ایران به نقل از مهر، طی ماه های گذشته چهار نفر از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فیلمنامه‌نویسان سینما از سمت خود استعفا داده‌اند و در حال حاضر انجمن با پنج عضو هیات مدیره در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ مرداد ماه سال جاری، رضا مقصودی رییس وقت هیات مدیره انجمن صنفی فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران از سمت خود استعفا داد که این استعفا مورد قبول هیات مدیره قرار گرفت و بلافاصله سعید عقیقی به‌ عنوان رییس هیات مدیره معرفی و حجت قاسم‌زاده اصل به‌ عنوان نایب رییس، سید جلال‌الدین دری به عنوان دبیر و حسین ایری به عنوان خزانه‌دار ابقا شدند.

بعد از گذشت ۲ ماه و ۱۳ روز از این استعفا، در جلسه شورای مرکزی انجمن صنفی فیلمنامه‌نویسان سینما که روز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۹۷ در محل ساختمان شماره ۲ خانه سینما تشکیل شد اتفاقی افتاد که پیش از این درباره آن اطلاع رسانی نشده بود و آن هم اعلام استعفای سعید عقیقی بود که در آن جلسه ضمن قبول استعفای وی این‌بار حجت قاسم‌زاده اصل به‌ عنوان رییس هیات مدیره معرفی و جلال‌الدین دری به‌ عنوان نایب‌رییس هیات مدیره و عبدالرضا منجزی به‌عنوان سخنگو و دبیر به اتفاق آرا انتخاب شدند.

در ادامه کناره‌گیری اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فیلمنامه نویسان، طی ۲ هفته گذشته امیر عربی و سعید رحمانی از جمله اعضای اصلی هیات مدیره انجمن صنفی فیلمنامه‌نویسان استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کرده اند.

هیات مدیره انجمن صنفی فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران در حال حاضر دارای پنج عضو اصلی است که شامل حجت قاسم‌زاده اصل به‌عنوان رییس شورای مرکزی، جلال‌الدین دری به‌عنوان نایب‌رییس شورای مرکزی و عبدالرضا منجزی به عنوان سخنگو و دبیر، حسین ایری و محمود اربابی به عنوان اعضای اصلی می‌شود.

اگر استعفای ۲ عضو اصلی هیات مدیره شامل امیر عربی و سعید رحمانی از سوی هیات مدیره پذیرفته شود، براساس قوانین باید هیات مدیره فعلی منحل شود و مجمع عمومی و انتخابات دوباره صورت گیرد.

رضا مقصودی، حجت قاسم زاده اصل، سید سعید رحمانی، امیر عربی، سعید عقیقی، حسین ایری و محمود اربابی به عنوان اعضای اصلی و جلال الدین دری و عبدالرضا منجزی اعضای علی البدل هیات مدیره و همچنین حسن مهدوی فر به عنوان بازرس اصلی و مجتبی اقدامی به عنوان بازرس علی البدل ترکیب اولیه هیات مدیره انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما را تشکیل می دادند که در ماه های اخیر این ترکیب دچار تحولات زیادی شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استعفا فیلمنامه نویس سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

عباس شیری گفت: در سطح استان قم افزون بر ۱۲ هزار و ۸۰۰ کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم با اشاره به وضعیت بیمه کارگران ساختمانی، ابراز داشت: ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در کل کشور در صف بیمه هستند در حالی‌که سهمیه ابلاغی امسال بیمه‌شدن ۱۰ هزار کارگر است.

شیری گفت: تمامی کارگران ساختمانی واجد شرایط استان از نظر اشتغال به این حرفه راستی‌آزمایی شده و دارای شناسنامه کاری مشخص هستند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم با انتقاد از قطع مستمر بیمه کارگران ساختمانی، تصریح کرد: کارگران ساختمانی ممکن است به‌خاطر نبود پروژه فعال عمرانی چند روز مشغول کار نباشند و توقع ما این است که بررسی وضعیت بیمه این افراد این است که جلسات مربوطه با حضور نمایندگان انجمن‌های صنفی و بازرسان برگزار شود.

شیری با اشاره به طرح ساماندهی کارگران ساختمانی، تصریح کرد: به‌رغم تمامی پیگیری‌های انجام شده، اما هنوز مجموعه مدیریت شهری قم هیچ سازه و مکان استانداردی جهت استقرار این افراد در شهر پیش‌بینی و طراحی نکرده‌است.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم بیان کرد: با توجه به اینکه کارگران ساختمانی کارفرمای ثابتی ندارند به‌رغم مشکلات جاری این صنعت، کارگران ساختمانی از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور بهره‌مند نمی‌شوند.

شیری با بیان اینکه در استان قم کمبود کارگر ساختمانی وجود ندارد، تصریح کرد: مشکل اصلی این صنعت حقوق و مزایای آن است که سبب شده تا کارگران ساختمانی به مشاغل دیگر سوق پیدا کنند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مسکن کارگران ساختمانی، گفت: سه‌هزار و ۷۰۰ کارگر ساختمانی قم در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • دستمزدم برای «فسیل» هم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان نبود!
  • دستمزدم برای «فسیل» به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان هم نبود!
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه