Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@05:59:58 GMT

اسنپ نقض حریم شخصی کاربرانش را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۵۸۴۶

ساعت 24- اسنپ به شایعات اخیر مطرح شده علیه خود مبنی نقض حریم شخصی کاربرانش را تکذیب کرد.

متن پاسخ اسنپ به شرح زیر است:

به تازگی شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که اسنپ را به عنوان ناقض حریم شخصی کاربرانش معرفی می‌کند. به منظور تنویر افکارعمومی بر آن شدیم تا توضیحات زیر را در همین رابطه ارائه دهیم:

• صراحتا اعلام می‌کنیم که اسنپ به هیچ عنوان اپلیکیشن‌های روی تلفن همراه مسافرانش را رصد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد کاربران راننده، همانطور که پیشتر نیز اعلام کرده بودیم، با اطلاع قبلی خود شخص یک سری اپلیکیشن‌های خاص مورد مشاهده قرار می‌گیرد. سیستم‌عامل‌های تلفن همراه امکان «رویت نام‌ اپلیکیشن‌های نصب‌شده» روی گوشی‌های هوشمند را برای همه‌ اپلیکیشن‌ها فراهم کرده‌ و استفاده اسنپ از این امکان در تلفن همراه کاربران راننده‌اش به معنای دسترسی به محتوای اپلیکیشن‌ها و اطلاعات شخصی آنها در تلفن‌شان نیست.

• اسنپ برای آنکه حق انتخاب را در این رابطه به خود رانندگان واگذار کند، پیش از آغاز فعالیتشان، قوانین و شرایط ثبت‌نام را به آنها یادآور می‌شود و افراد با امضای قرارداد در واقع شرایط فعالیت در این سامانه را می‌پذیرند.

• محدودیت دسترسی رانندگان سایر سامانه‌های هوشمند برای حضور در ناوگان اسنپ پیش از این در شورای رقابت، به عنوان مرجع ذیصلاح در بررسی رفتارهای ضدرقابتی، بازنگری و رأی بر عدم ایجاد انحصار داده شده است. این رأی به جلسه‌ی تجدیدنظر رفته و نظر مجدد اعضای شورا، متشکل از صاحب‌نظران اقتصادی و حقوقی، همچنان مشابه بوده است. بنابراین طبق نظر بالاترین مرجع تصمیم‌گیرنده در این رابطه، رفتار اسنپ به هیچ‌عنوان انحصارطلبانه و ضدرقابتی شناخته نشده است.

در آخر امیدواریم توضیحات ارائه‌شده بتواند ابهامات موجود در این زمینه را برطرف سازد.

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، ربات مذکور نه تنها باک خودرو را پر می کند، بلکه با کمک یک اپلیکیشن در وقت کاربر نیز صرفه جوی می کند. این اپ تضمین می کند فرد مقدار دقیق سوخت مورد نیاز برای سفرش را دریافت کند. 2 ماه قبل شرکت مذکور از برنامه پایلوت ربات سوختگیری خبر داده بود. البته توسعه این ابزار یک سال طول کشید. ربات مذکور طوری توسعه یافته تا نه تنها حافظ محیط زیست باشد، بلکه خطر بیرون ریختن سوخت نیز کاهش یابد.

هنگامیکه افراد به یکی از ایستگاه های ADNOC می رسند، می توانند نوع سوخت را انتخاب و روی یک نمایشگر لمسی یا اپلیکیشن موبایل ضربه بزنند. در مرحله بعد بازوی رباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می کند نازل هنگام سوختگیری به طور صحیح قرار گرفته است، فرایند سوختگیری را انجام می دهند.

دوربین ها و حسگرهای مختلف فرایند سوختگیری را رصد می کنند و همزمان تضمین می شود همه فعالیت ها به طور ایمن و متناسب انجام شود. پس از پایان یافتن سوختگیری، بازوی رباتیک نازل را عقب می کشد و فرد می تواند محل را ترک کند.

کارمند رباتیک پمپ بنزین بخشی از استراتژی 5 ساله شرکت برای تضمین آن است که خودروها بهتر سوختگیری کنند.

کد خبر 6090533 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • ایکس سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!