Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی شامگاه چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات ژیمناستیک استان کردستان که سنندج برگزار شد، گفت: هیات ژیمناستیک کردستان یکی از بهترین هیات های ورزشی استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: ژیمناستیک در کردستان مانند رشته های بسکتبال و تنیس روی میز تنها به سنندج خلاصه شد و این رشته ها در شهرستان های استان اشاعه داده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمک هایی که اداره کل به هیات های ورزشی از طریق برگشتی ماده ۸۸ است، گفت: این مبالغ به ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تحویل داده می شود و تمام شهرستان ها حداقل ۱۰۰ میلیون تومان حمایت شده اند.

جولایی گفت: رئیس هیات های ورزشی شهرستان ها باید حق خود را از رئیس ورزش و جوانان شهرستان ها بگیرند و ربطی به اداره کل ورزش و جوانان ندارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: اعتبارات شهرستان ها در اختیار کمیته برنامه ریزی شهرستان ها و اداره ورزش و جوانان است و هیات های ورزشی شهرستانی به منظور خرید تجهیزات باید به ادارات شهرستانی مراجعه کنند.

وی افزود: رشته های ایروبیک آمادگی جسمانی و بدنسازی و رزمی در استان بسیار فعالیت و استعدادیابی انجام می دهند در حالیکه رشته ژیمناستیک در حاشیه این رشته ها قرار گرفته که نباید اینگونه باشد.

وی یادآور شد، هیات های استان باید با کمک آموزش و پرورش المپیا های استعدادیابی را برگزار کنند تا به رشد ورزش کشور منجر شود.

کد خبر 4446829

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک ورزش و جوانان کردستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب شهرکرد شیراز کرمانشاه سنندج زائران اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد