Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:55:06 GMT

ارژن بدنبال گذر از بحران

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۰۴۵۳

ارژن بدنبال گذر از بحران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور جمعه یازدهم آبان ماه با برگزاری هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از این بازی‌ها، ارژن شیراز ساعت ۱۶ در سالن شهید ابوالفتحی رودرروی آذرخش بندرعباس قرار می‌گیرد.

حمید کمالی سرمربی ارژن که از شرایط تیم چندان حال خوشی نداشت بیان کرد: پس از مشکلاتی که در هفته‌های پایانی نیم فصل برایمان رقم خورد و محرومیت و جدایی چند بازیکن تیم، سعی کردیم کمبود‌ها را با إضافه شدن بازیکنان امید باشگاه جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم ترکیب تیم با استفاده از باتجربه‌ها و تزریق نیروی جوان، در نیم فصل دوم به ما در کسب نتایج مطلوب کمک کند و در نخستین بازی بتوانیم با حمایت تماشاگران، آذرخش بندرعباس را در خانه شکست دهیم.

تا پایان هفته ۱۳، ارژن شیراز با ۴ پیروزی، ۴ تساوی، ۵ شکست و ۱۶ امتیاز در مکان نهم قرار گرفته و آذرخش بندرعباس با ۱۴ امتیاز، رده دهم را در اختیار دارد.

نماینده فارس در نقل و انتقالات نیم فصل تنها موفق به جذب هادی جعفری سنگربان سابق تیم شهروند ساری شد تا مشکلات دروازبانی تیم را تا حدودی برطرف کند.

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، علی حفیظی و رضا پورشایگان برای قضاوت مسابقه ارژن شیراز و آذرخش بندرعباس انتخاب شدند.

در پنج مصاف آخر این دو‌تیم، ارژنی‌ها به ۳ برد دست یافته اند و متحمل دو شکست شدند.

آذرخش بندرعباس در بازی رفت این فصل لیگ برتر فوتسال کشور، با نتیجه ۴-۳ ارژن شیراز را شکست داد.

انتهای پیام/ن

دیدار ارژنی‌ها و آذرخش بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)

 

 

 

منبع : ایرنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم) آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

دیگر خبرها

  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)