Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت :بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالا‌های اساسی توزیع روغن نباتی، برنج و گوشت گرم توسط فروشگاه‌های بزرگ صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با هماهنگی امور پشتیبانی دام سازمان جهاد کشاورزی استان، در طی یک ماه گذشته ۶ محموله به مقدار ۶۳ تن گوشت گرم گوسفندی وارد و با قیمت مصوب ۳۷۵۰۰ تومان در سطح استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت تعاونی‌های مصرف ادارات توزیع شد که باعث کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشت گرم شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی ۲۸۵ تن گوشت منجمد در بازه زمانی دو ماهه توزیع شده و ۸۰ تن نیز سهمیه جدید استانی می‌باشد و نیز با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی، سازمان جهاد کشاورزی با نظر کمیته کنترل و نظارت نسبت به توزیع ۵۰ تن گوشت منجمد جهت مصارف نذورات، موکب‌ها و مصارف عمومی و ۵۰ تن مابقی جهت نیازمندی‌های موسسات آموزشی اقدام نموده است.

اسکندری افزود: در خصوص توزیع لاستیک بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان از تعداد ۸۱۴۸ حلقه لاستیک دریافتی استان تعداد ۶۴۳۴ حلقه توزیع شده است.

انتهای پیام / س خ

بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی و خدماتی آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی