Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:47:04 GMT

سه باند سرقت از منزل در فیروزکوه متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۱۰۰۳

سه باند سرقت از منزل در فیروزکوه متلاشی شد

سرهنگ حسین فاضلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این باندها سه، دیگری 2 و یکی هم پنج سارق داشتند که هر 10 نفر دستگیر شدند.
وی یادآورشد: باند پنج نفره در امین آباد اقدام به سرقت از منزل می کرد که به تازگی شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
فاضلی اعضای این باندها را غیر بومی خواند و اظهار داشت: باند سارقان در امین آباد زنگ خانه هایی که احتمال حضور نداشتن صاحب خانه را داشت را می زدند و از حضور اشخاص در منزل به این طریق مطلع می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی فیروزکوه گفت: در صورتی که کسی از خانه پاسخگوی صدای زنگ بود، سارقان آدرس اشتباهی را جویا می شدند و می رفتند و اگر کسی پاسخ نمی داد، در کمترین زمان وارد منزل می شدند.
وی خاطر نشان کرد: باند پنج نفره سارقان امین آباد، هفت مورد سرقت انجام دادند و در این موارد سعی بر سرقت اشیای قیمتی و جواهرات داشتند.
فاضلی ادامه داد: در آخرین مورد، ماموران انتظامی که به شکل محسوس و نا محسوس در تعقیب این باند بودند متوجه آنان حین ارتکاب جرم شدند.
فرمانده انتظامی فیروزکوه با بیان اینکه ماموران سارقان را که قصد فرار داشتند تعقیب کردند، گفت: اعضای این باند با اجرای طرح مهار در امین آباد متوقف و دستگیر شدند.
وی به مقاومت و درگیری اعضای این باند با ماموران پلیس اشاره و اضافه کرد: اعضای این باند به تمام سرقت های انجام داده خود، اعتراف کردند و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
فاضلی به امنیت پایین برخی از منازل اشاره و تاکید کرد: شهروندان باید بخشی از منزل که به آسانی در دسترس است را با حفاظ و دیوار مسدود کنند و چنانچه با زنگ مشکوک خانه مواجه شدند، موضوع را به سرعت به پلیس 110 اطلاع دهند.
تهرام/9897/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جرم سرقت فرمانده انتظامی ماموران پلیس منزل راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل