Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان جنوبی گفت: اساس و بنیان آموزش و پرورش، آموزش و فرهنگ سازی است بنابراین معلمان باید در پدافند غیرعامل آموزش را اجرا کنند تا از آنجا به سمت خانواده‌ها کشیده شود. ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اصغر نظافت صبح امروز در همایش بزرگ پدافند غیرعامل فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: هفته پدافند غیرعامل از 8 آبان ماه آغاز شده است و تا 14 آبان ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اساس و بنیان پدافند غیرعامل را مقام معظم رهبری در سال 82 برپا کردند و سیاست‌های 13 گانه پدافند غیرعامل را برای تمام دستگاههای اجرایی ابلاغ کردند.

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان جنوبی با بیان اینکه دو مولفه مهمی که در پدافند غیرعامل احساس می‌شود فرهنگ‌سازی و آموزش است بیان کرد: پدافند غیرعامل یک مقوله بسیار گسترده و مهم است.

نظافت با بیان اینکه مقدمه فرهنگ‌سازی، آموزش است تصریح کرد: بسیاری از عادات بد نیز مانند عادات خوب اکتسابی است و در این راستا باید آموزش‌های لازم داده شود و این آموزش‌ها باید در آموزش و پرورش انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خاطرات ما در فضای آموزش و پرورش شکل می‌گیرد خاطرنشان کرد: نقش آموزش و فرهنگ سازی در آموزش و پرورش بسیار مهم است.

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان جنوبی یادآور شد: در بحث پدافند غیرعامل اصول پدافند غیرعامل مهم است و باید این اصول را جدی بگیریم و امروز چهره تهدیدها متغیر شده و جنگ سخت و تجهیزات سخت استفاده نمی‌شود.

نظافت با بیان اینکه امروز سلاح دشمن جنگ نرم است افزود: پدافند غیرعامل دفاع بدون سلاح است و مبنای آن تفکر، سناریو، آمادگی، آسیب شناسی، تهدید و فرصت است.

وی گفت: ما نسلی هستیم که انقلاب و جنگ را تجربه کرده‌ایم و دشمن هر لحظه در حال طراحی است بنابراین باید در برابر تهدیدات دشمن به روز باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان جنوبی با بیان اینکه معلمان در کلاس درس تنها به درس مکتوب کتاب نپردازند بلکه واقعیت‌ها را برای دانش آموزان بیان کنند گفت: اساس و بنیان آموزش و پرورش، آموزش و فرهنگ‌سازی است بنابراین مسئولان باید در پدافند غیرعامل آموزش را اجرا کنند تا از آنجا به سمت خانواده‌ها کشیده شود.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای سال تحصیلی آینده ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در استان جذب می‌شوند که با استفاده از معلمان قراردادی این تعداد به ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر افزایش می‌یابند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدامیر شوشتری درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن تشکر از تلاش‌های معلمین و اهمیت به وضعیت معیشت و حقوق معلمین اظهار داشت: آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین دستگاه، با 100 هزار همکار فرهنگی و یک میلیون و 500 دانش آموز مشغول فعالیت است.

وی افزود: در آزمون‌های استخدامی مختلفی که برگزار شد برای سال تحصیلی آینده 10 هزار و 208 معلم جدید در استان خراسان رضوی جذب آموزش و پرورش می‌شوند. با استفاده از معلمان قراردادی نیز این تعداد به 12 هزار و 689 نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 20 هزار نفر بازمانده از تحصیل در این استان طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و این در حالی است که 5 هزار نفر از بازماندگان تحصیل برای سال گذشته هستند که به صورت تکراری در آمار مجدد آورده شده‌اند.

شوشتری اضافه کرد: 90 درصد از دانش‌آموزان اتباع در خراسان رضوی افغانستانی هستند و اتباع عراق و سوریه در رتبه‌های بعدی قرار دارند، همچنین شمار دانش‌آموزان اتباع خارجی استان خراسان رضوی 70 هزار نفر است و علاوه بر این 3 هزار نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی نیز در مدارس خودگردان مشغول تحصیل هستند که این مدارس زیر پوشش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی قرار ندارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی