Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار تقی مهری روز پنجشنبه در مرز مهران اظهار داشت: آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مهران به سمت ایلام، ایلام به سمت کرمانشاه و نیز ایلام به سمت ایوان و گردنه قلاجه هم اکنون در شرایط مناسبی قرار دارد.
وی افزود: ما بیشترین آمار ورودی زائر از کربلای معلی در مرز مهران شاهد بودیم.
رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: از بامداد امروز تا ساعاتی قبل بیش از 200 هزار نفر از مرز مهران عبور کردند و به سمت شهر مهران و استان ایلام در حرکت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مهری ادامه داد: هم اکنون در پایانه برکت با کمبود اتوبوس روبه رو هستیم که این به دلیل حجم بالای خیل عظیم زائرین است.
وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته بیش از 1000 دستگاه اتوبوس در مرز مهران برای جابجایی زائرین آمده و به همین مقدار نیز تا فردا صبح به تعداد اتوبوس ها اضافه می شود، زائرین باید صبر و حوصله داشته باشند.
تاکنون حدود 950 هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شده و در مسیر رفت نیز حدود یک میلیون و 100 هزار زائر این مرز را برای خروج اتخاب کردند.
6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اتوبوس ترافیک رئیس پلیس راهور ایلام مهران راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی محمدی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093724

دیگر خبرها

  • سیل در خیابان‌های شهر ایلام روان شد | فیلم
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران