Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبتهای مالک باشگاه تراکتورسازی پیرامون شرایط این تیم.

طرفداری- محمدرضا زنوزی با بیان اینکه مسئولیت امور اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است، اظهارداشت:

تمرکز و سعی ما از بدو در اختیار گرفتن باشگاه تراکتورسازی، ایجاد ثبات و جاری کردن اصول حرفه‌ای در این مجموعه بوده و چارت به وجود آمده نیز تاکنون در همین راستا تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:

بنده و هیئت مدیره در امر هدف‌گذاری و تبیین چشم انداز در کنار رضا اسدی (مدیرعامل) هستیم و ایشان در امور اجرایی دارای اختیار کامل است.

مالک باشگاه تراکتورسازی همچنین با اشاره به اعلام موضع و انتشار برخی مطالب از سوی نزدیکانش در محافل مختلف، عنوان کرد:

باشگاه تراکتورسازی یک زنوزی دارد و بقیه افراد نزدیک و منتسب به بنده هیچ سمت و دخالتی در باشگاه ندارند و تریبون اصلی و رسمی خود بنده هم وب‌سایت رسمی باشگاه است. آرامش تراکتورسازی خط قرمز من است و در این رابطه حتی برای نزدیک‌ترین افراد و اعضای خانواده‌ام هم استثناء قائل نیستم و حتی به مسئولان باشگاه دستور داده‌ام که از حضور وابستگان من در اطراف باشگاه و کنار تیم جلوگیری کنند.

به نقل از تسنیم، وی در پایان با تأکید بر اینکه هیچ فردی اجازه سوءاستفاده از ارتباط با بنده در رابطه با باشگاه تراکتورسازی را ندارد، گفت:

باشگاه تراکتورسازی متعلق به میلیون‌ها مردم عاشقی است که با این تیم زندگی می‌کنند و صیانت و حفاظت از آن مسئولیت بزرگی است که بر عهده ما قرار گرفته است، بنابراین با تمام توان در این راه تلاش خواهم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.   به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.   این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رزمایش هوایی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در تقابل با کره شمالی کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

دیگر خبرها

  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم