Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم تودیع «رضا رفیقدوست» مدیرعامل پیشین موسسه و معارفه «حسین حائری زاده» مدیرعامل جدید موسسه با حضور اعضای موسس هیئت امنا و هیئت مدیره موسسه، معاونین و مشاورین و کاشناسان ستادی و همچنین مدیران کلیه مقاطع شهدای موتلفه اسلامی در محل سالن زنده یاد حبیب الله عسگراولادی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم محسن رفیق دوست رئیس هیات امنای موسسه شهدای موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی و با اشاره به بنیانگذاری مجموعه مدارس شهدای موتلفه اسلامی توسط آن مرحوم از زحمات رضا رفیقدوست مدیرعامل پیشین موسسه در تحول و بهبود شرایط مجموعه از وی تشکر کرد.  

رفیق دوست همچنین حسین حائری زاده مدیرعامل جدید را فردی توانمند و با سابقه خدمت در سنگرهای مختلف انقلاب اسلامی دانست.

در ادامه، اسدالله بادامچیان و یحیی آل اسحاق از اعضای هیات مدیره و همچنین رضا رفیقدوست مدیرعامل پیشین موسسه، سخنرانی کردند. 

بر اساس این گزارش، در این مراسم، حسین حائری زاده مدیرعامل جدید موسسه در سخنان کوتاهی با اشاره به سابقه همکاری چندین ساله با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل پیشین و همچنین ادامه همکاری با وی در جایگاه مشاور هیات مدیره موسسه گفت: این تغییر به معنای تغییر و تحول خاصی نیست چون اهداف و استراتژی ها مشخص شده است اما قطعا در سلیقه ها و روش ها تفاوت هایی وجود دارد.  

در پایان این مراسم، لوح تقدیر توسط رییس هیات امنا به رضا رفیق دوست، اهدا و متن حکم حسین حائری زاده از طرف رییس هیات امنا قرائت شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق