Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی عملکرد بازار ثانویه ارزی نشان می‌دهد با وجود افزایش عرضه ۱۳ میلیون یورویی قیمت میانگین ارز صادراتی همچنان در کانال ۸۹۰۰ تومان باقی مانده است. ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس گزارش عملکرد سامانه نیما، در دو روز کاری قیمت فروش ارز صادراتی به صرافان در کانال 8900 تومان ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در آخرین روز کاری بازار ثانویه، حدود 113 میلیون یورو ارز حاصل از صادرات به این بازار تزریق شده که نسبت به روز کاری قبل 13 میلیون یورو بیشتر بوده است.

به گزارش تسنیم، بازار ثانویه ارزی از نیمه مرداد ماه سال جاری در شکل جدید خود اغاز به کار کرده است و بر این اساس کلیه صادرکنندگان باید 90 درصد ارز حاصل از صادرات را خود را به کشور بازگرداند. ارز مورد نیاز کالاهای وارداتی گروه 2و 3 نیز از طریق ارز حاصل از صادرات که در اختیار صرافان قرار میگیرد تامین می‌گردد. تا کنون حدود 4.7 میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات در سامانه نیما تزریق شده و 4.1 میلیارد یورو نیز در اختیار واردکنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

R1389/P1010114/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سکه و ارز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بازار سکه و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۳۷۶ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟