Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع در تاریخ ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۳۹۷ توسط دانشگاه الزهرا (س) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع در تاریخ ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۳۹۷ توسط دانشگاه الزهرا (س) برگزار خواهد شد. در این همایش‌ها که مخاطبین و شرکت کنندگان اصلی آن دانشجویان تمامی مقاطع این رشته و اساتید دانشکده‌های مهندسی صنایع دانشگاه‌های سراسر کشور هستند، تلاش شده است علاوه بر آشناسازی دانشجویان کارشناسی با مقالات پژوهشی ضمن برگزاری کارگاه‌های تخصصی و سمینار‌هایی از سخنرانی‌های تخصصی اساتید این رشته بهرمند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکراست این انتقال تجارب از طریق ارسال مقالات دانشجویان مقاطع بالاتر و بررسی و کارشناسی بر روی آن‌ها نیز انجام می‌شود.   در این همایش تجارب مختلفی در زمینه بازارکار و کسب و کار‌های مرتبط با این رشته به دانشجویان ارائه می‌شود لذا در جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور توسط دانش آموختگان رشته‌ی مهندسی صنایع و هم افزایی دانشجویان و توسعه‌ی این رشته، شانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع در تاریخ ۲۸ و۲۹ آذرماه سال ۱۳۹۷ در دانشگاه الزهرا (س) تهران برگزار خواهد شد.

از مهمترین محور‌های این همایش می‌توان به کارآفرینی، تولید و اشتغال، مدیریت کسب و کار و بازاریابی، الگوریتم‌ها و روش‌های خلاق حل مسئله و نرم افزار‌های کارآمد، مطالعه موردی در مورد شکل‌گیری شرکت‌های دانش بنیان،  مطالعه موردی در مورد شکل‌گیری شرکت‌های استارت‌آپی دانشجویی اشاره کرد.

گفتنی است، دانشجویانی که تمایل به ارائه‌ی مقاله به این همایش را دارند، می‌توانند مقاله‌ی پژوهشی خود را که برگرفته از تجارب کاری، کار آموزی یا پروژه‌ی پایانی آنان است تا روز پنج شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۷ در قالب الگوی ارائه مقاله‌ای که در سایت همایش موجود است، آماده و ارسال نمایند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگانی که مقاله‌ای به این همایش ملی ارائه نداده‌اند، می‌توانند به صورت آزاد در تمامی برنامه‌ها و کارگاه‌های این همایش شرکت داشته باشند.

همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://ussaie.ir/Iensc ۱۶ مراجعه و یا با شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۶۰۱۳۰۴ تماس حاصل بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: همایش برگزاری همایش مقاله ی پژوهشی مهندسی صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر هنرستان فاطمه الزهرا (س) شهر همت آباد شهرستان فیروزه گفت: نمایشگاه آثار و توانمندی هنرجویان این هنرستان با هدف معرفی رشته‌های این هنرستان و آشنایی سایر دانش آموزان با رشته‌های فنی و مهارتی است.
مرضیه حصیربافی افزود: در این نمایشگاه ۵۰۰ اثر ۸۰ نفر هنرجوی این هنرستان شامل لباس محلی، لباس مجلسی ولباس شب و عروس، کیف، شال جواهر دوزی شده، پخت دسر، شیرینی، غذای محلی و آثار هنری رشته معماری، انواع دستبند، سبدحصیری، شمع سازی درقالب‌های متنوع، ادویه جات، دم نوش، خشکبار و روغن گیاهی در غرفه‌های خیاطی، گرافیک رایانه، مدیریت خانواده و معماری به نمایش گذاشته شده است.
وی گفت: در این هنرستان رشته‌های رایانه (کامپیوتر)، خیاطی و طراحی دوخت، معماری و مدیریت خانواده تدریس می‌شود.
این نمایشگاه تا پایان هفته برای بازدید دانش آموزان و اولیا در محل هنرستان دایراست.

دیگر خبرها

  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا کیست؟ + تصاویر | شای داویدای کیست؟
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین