Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین رفیعی عصر امروز پنج شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بناب با تأکید بر حضور جدی و منظم اعضای جدید انجمن کتابخانه های عمومی در جلسات این انجمن، از اعضای جدید خواست در بحث ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها قدم بردارند.

وی همچنین با اشاره به آغاز احداث ۲ باب کتابخانه خیرساز در بناب و روستای روشت بزرگ بر تکمیل سریع این دو پروژه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی خواستار برگزاری نمایشگاه ها و برنامه های لازم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح شهرستان شد.

گفتنی است، شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب استان آذربایجان شرقی در حال حاضر تنها ۲ کتابخانه مختص خواهران و برادران دارد و به شدت از کمبود فضای کتابخانه و مطالعه رنج می برد.

کد خبر 4447341

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب فرماندار بناب کتاب و کتابخوانی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد شهرکرد موکب شیراز کرمانشاه سنندج زائران اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی