Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم راه و شهرسازی گلستان در دیدار رده‌بندی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با پیروزی برابر تیم پتروشیمی بهشهر عنوان سوم را کسب کرد. ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در دیدار رده‌بندی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم‌های راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم راه و شهرسازی گلستان با نتیجه 6 بر 4 برابر تیم بهشهر به برتری دست یافت و سوم شد و تیم پتروشیمی بهشهر عنوان چهارم را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار در وزن 57 کیلوگرم علیرضا حاتمی از تیم بهشهر 6 بر صفر پوریا ترکمان از گلستان را مغلوب کرد و در وزن 61 کیلوگرم محمد رمضانپور از بهشهر با نتیجه 6 بر 3 خیرالله قهرمانی از گلستان را شکست داد.

در وزن 65 کیلوگرم شایان حمزه از بهشهر هم 5 بر یک برابر میلاد طهماسبی‌زاده از گلستان پیروز شد اما در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا سرگو از گلستان موفق شد با نتیجه 2 بر یک برابر سیدمهرشاد اکبری پیروز شد.

در وزن 74 کیلوگرم حامد رشیدی از بهشهر با مسعود کمروند از گلستان دیدار کردند که مسعود کمروند با وجود مصدومیت شدید از ناحیه زانوی پای چپ موفق شد با نتیجه 4 بر 2 حامد رشیدی را شکست دهد و در وزن 79 کیلوگرم محمد زارعی از بهشهر به مصاف محمدجواد حمیدی از گلستان رفت که حمیدی موفق شد با نتیجه 10 بر صفر پیروز این مسابقه شود.

در وزن 86 کیلوگرم آرش نیرآبادی از گلستان برابر احمد بذری از بهشهر موفق شد با نتیجه پنج بر یک پیروز شود.در وزن 92 کیلوگرم علی موجرلو از بهشهر به مصاف اسماعیل محمودی از گلستان رفت که اسماعیل محمودی موفق شد با ضربه فنی، حریفش را شکست دهد.

در وزن 97 کیلوگرم با وجود حضور حسین رمضانیان از گلستان به روی تشک اما نماینده بهشهر در این وزن به روی تشک نیامد و در آخرین کشتی در وزن 125 کیلوگرم سیداحمد رسولی از گلستان با نتیجه 3 بر 2 برابر اباذر اسلامی از بهشهر پیروز شد.

دیدار پایان این مسابقات بین تیم های پارس ستارگان ساری و بیمه رازی بابل اکنون در سالن امام خمینی(ره) گرگان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

مسابقات پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی امروز (پنج شنبه) در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

 اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱- محمد حسینوند پناهی ۲- حسین بیژنی ۳- رامین احمدی و کیانوش شمشیری ۵- مهدی احدی زناب و پیام احمدی ۷- سعید اسماعیلی ۸- نورایر هاخویان (ارمنستان) ۹- محمدپویا اسدی (کرمان) ۱۰- مهدی کمالی

۶۳ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی کشتکار ۲- کاران اصلانیان (ارمنستان) ۳- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی ۵- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری ۷- علیرضا اسدی ۸- محمد کمالی ۹- احمدرضا ناصرپور ۱۰- علی حاجیوند

۷۲ کیلوگرم: ۱- دانیال سهرابی ۲- علی دارابی ۳- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی ۵- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند ۷- محمدامیر شوکتی ۸- مرتضی پورعیسی ۹- سعید ارجمند ۱۰- محمدرضا رضاپور

۸۲ کیلوگرم: ۱- اشکان سعادتی فر ۲- شاهین بداغی ۳- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده ۵- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی ۷- محمدحسین آزرم دخت ۸- احمد صلح دوست ۹- شکور فاتحی ۱۰- محمدامین حسینی

۹۷ کیلوگرم: ۱- شایان حبیب زارع ۲- هایک خلویان (ارمنستان) ۳- حسین بالی و امیررضا اکبری ۵- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی ۷- محمد نصرتی ۸- ابوالفضل حاجی وندی ۹- امیرمحمد نجفی ۱۰- حمیدرضا کشتکار

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین