Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا درویش مدیر عامل تیم فوتبال سایپا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازیکنان تیم فوتبال سایپا امروز با غیرت و جوانمردانگی برابر تیم فوتبال استقلال تهران در مسابقات جام حذفی قرار گرفتند و با وجود این که تیم ما یک بازیکن کمتر از حریف داشت اما تیم استقلال نتوانست موقعیتی را برای گلزنی به روی دروازه تیممان به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش ادامه داد: از همه افراد تیم فوتبال سایپا به خصوص علی دایی تشکر می کنم چراکه در دیداری که یک بازیکن کمتر از حریف داشته و یک گل نیز عقب بودیم در نهایت ، با برتری و پیروزی از زمین خارج شدیم. انگیزه بالای بازیکنان سبب شد تا آن ها با انرژی فراوانی را برای این دیدار قرار دهند و همگی می دانیم که اخراج در فوتبال یک موضوع طبیعی است.

مدیر عامل تیم فوتبال سایپا افزود: در حالی که ما 10 نفره بودیم تیم فوتبال استقلال تهران موقعیت چندانی نداشت و ما در چند صحنه نیز می توانستیم برابر این تیم گلزنی های بیشتری را انجام دهیم. حتی در یکی از صحنه ها شوت بازیکن ما به تیر دروازه خورد و بسیاری از افراد اعتقاد دارند که آن صحنه گل شده و به نفع تیم ما رقم خورده است.

او بیان کرد: به صورت کلی در طول دیدار داوری توانست عملکرد خوبی را داشته باشد و تنها صحنه ضربه بازیکن ما به تیرک دروازه استقلال بحث برانگیز است.

با پیشرفت منادی، دایی به او اعتماد کرده است

درویش درباره با وضعیت دروازه بان تیم فوتبال سایپا گفت: با پیشرفت منادی روز به روز علی دایی ، سرمربی تیممان به او اعتماد بیشتری را پیدا می کند. منادی توانسته وضعیت و آمادگی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و بی شک ما نیز از او به عنوان دروازه بان استفاده خواهیم کرد. منادی نیز همراه با فلاح زاده، دیگر دروازه بان تیممان توانسته تمرینات خوبی را داشته باشد.

با اعلام دایی بازیکن جذب می کنیم

مدیر عامل تیم فوتبال سایپا در افزود: با اعلام علی دایی  سرمربی تیم، برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازیکنانی را جذب خواهیم کرد  و تنها منتظر هستیم تا ببینیم دایی چه کسانی را مد نظر دارد. ما می خواهیم تمام بازیکنان تیممان آمادگی خود را حفظ کنند و البته از تمامی موضوعات مهمتر نیز بازی آینده ما برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان است.

تماشاچی های هر تیمی دایی را تشویق می کنند

درویش ادامه داد: ما در هر کجا و برابر هر تیم فوتبالی که قرار بگیریم هواداران تیم مقابل علی دایی را به عنوان افتخار ایران تشویق می کنند و او تنها بازیکنی ایرانی در جهان است که زمانی که نام او را به زبان می آوریم دیگران احترام ویژه ای برایش قائل هستند. استقلالی ها نیز محبت ویژه ای به او دارند و حتی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیز او را تشویق می کنند. علی دایی همچنین در تیم سایپا مشکلات مالی نیز دارد و ما سعی می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید:

حاشیه های پیش از دیدار استقلال و سایپا + تصاویر استقلال تهران ۲ (۱) - سایپا ۲ (۳) / شفر دومین جام فصل را از دست داد + حاشیه‌ها و تصاویر استقلال - سایپا / آبی پوشان پایتخت میزبان شاگردان شهریار، اینبار در جام حذفی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش پس از واگذاری مالکیت پرسپولیس اظهار کرد: یک کار غیرممکن پس از قریب به ۴۰ سال مقدور و میسر شد. در این جمع کسی از من با قدمت‌تر در پرسپولیس نباشد، چون سال ۱۳۶۴ به عنوان مدیر یکی از رشته‌ها خدمت می‌کردم و از آن روز می‌شنیدم واگذار می‌کنند، یا می‌فروشند یا به کسی محول می‌کنند. شنیدیم و شنیدیم تا اینکه امروز عملی شد. یکی از کار‌های بزرگی که پس از انقلاب رخ داد امروز واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خیلی به این موضوع پرداخته شد که واگذاری مالکیت انجام نشود مجوز حرفه‌ای به این دو باشگاه نمی‌دهند. قبل از اینکه واگذاری انجام شود بدهی‌های دو باشگاه بود که ایجاد مشکل می‌کرد. با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کردند ولی با واگذاری به غیر از اینکه مشکل مجوز حرفه‌ای در بعد مالکیت رفع می‌شود در بعد مالی هم من بعد مشکلات مرتفع می‌شود. در مسئله مالی برای مدیریت تسهیل می‌شود و دیگر دغدغه مدیرعامل این نخواهد بود که این همه بدهی را از کجا باید بدهم. ان‌شاءالله برنامه‌ریزی کنیم تا قهرمانی آسیا که مغفول مانده برطرف شود و به این مهم هم برسیم.

درویش در مورد اینکه مالکان پرسپولیس با او صحبتی برای ادامه همکاری داشته‌اند، گفت: تازه واگذاری انجام شده و وقت نبوده تا حرفی شده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: ان‌شاءالله بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به آن می‌پردازیم.

درویش در مورد اینکه صحبت از حضور علی دایی در پرسپولیس شده، گفت: گزینه اول ما اوسمار است و پرسپولیس خانه علی دایی است. کرارا با علی دایی در ارتباط هستیم و از او مشورت می‌گیریم. در آخرین صحبتی که با وی شده قصد بازگشت به فوتبال را ندارد. متأسفانه به مسائل مختلفی دامن می‌زدند که فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار پنج تیم بالای جدول هستند و در سه هفته اخیر در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس سوال می‌کنند، چرا از تیم‌های دیگر سوال نمی‌شود؟ در مورد تمدید قرارداد سرمربی می‌پرند، اما درباره تیم‌های دیگر نمی‌پرسند. چون برنمی‌تابند پرسپولیس روند خوب خود را ادامه دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی