Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی ، کارشناس بهداشت محیط حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افرادیکه می خواهند غذای نذری توزیع کنند باید به ایستگاه های صلواتی دارای مجوز مراجعه کنند و پس از تایید سلامت، نذورات در بین زائران پیاده توزیع می شود.

حمید جهاندخت مرعشی افزود: آشپزخانه های تامین کننده غذای زائران پیاده نیز تحت نظارت هستند و بدین منظور امسال برای همه آشپزها و کمک آشپزهای فعال در این زمینه کارت بهداشتی پس از انجام آزمایش های مربوط به صورت رایگان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: گروه های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همزمان با دهه پایانی ماه صفر بر توزیع غذای سالم و بهداشتی بین زائران پیاده رضوی با هدف پیشگیری از آلودگی های غذایی، بیوتروریسم و یا احتمال آلودگی های آب و مواد غذایی توزیع شده، نظارت می کند.

180 گروه بازرسی طی دهه آخر ماه صفر بر خدمات ارائه شده به زائران پیاده رضوی در مسیرهای منتهی به مشهد نظارت می کند.

150 ایستگاه صلواتی نیز در مسیر جاده های منتهی به مشهد و 250 محل اسکان شامل مدارس، حسینیه ها، سالن های ورزشی و منازل مسکونی برای اسکان زائران پیاده رضوی پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: توزیع غذای نذری ایستگاه های صلواتی موکب دارای مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این محموله بیش از دو میلیارد ریال ارزش داشت.

 دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: به‌دنبال اعلام ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه و حضور کارشناسان غذا و دارو، این محموله کشف و ضبط و خودروی حامل قرص‌ها به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: با تائید کارشناسان این مدیریت مبنی بر غیر مجاز بودن محمولۀ مذکور به‌دلیل توزیع خارج از شبکه برای متهم پروندۀ قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد