Web Analytics Made Easy - Statcounter

«متأسفم که هنگام درگیری، بازیکنان ما جلو نیامدند و خودشان را در زمین پنهان کردند».

جلال حسینی که در متن درگیری‌های بازی پرسپولیس و سایپا قرار داشت و بعد از مسابقه هم در حمایت از شجاع خلیل‌زاده تصویر این بازیکن را روی صفحه شخصی‌اش بارگذاری کرد، قبل از سفر سرخپوشان به ژاپن مصاحبه عجیب و غریبی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخشی از سخنانش گفت:

«متأسفم که هنگام درگیری، بازیکنان ما جلو نیامدند و خودشان را در زمین پنهان کردند».

باورکردنی نیست که کاپیتان کهنه‌کار قرمزها که همیشه به‌عنوان یکی از موجه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران شناخته شده، از چنین جملاتی استفاده می‌کند. ببخشید مگر جنگ بوده که بازیکنان جلو بیایند و بخواهند یقه هم را بگیرند؟

اصلا مگر چنین رفتاری «ارزش» است و مثلا اتحاد بین بازیکنان را نشان می‌دهد؟ البته جلال قبلا هم از این شاهکارها داشته و مثلا یک‌بار در مصاحبه‌ای راجع‌به عدم‌وصول مطالباتش از نفت تهران گفته بود:

«لابد باید شیشه‌های ساختمان این باشگاه را پایین بیاورم».

آن مسائل البته به شخص خودش مربوط است و زیاد جای نگرانی ندارد، اما اینکه او از هم‌تیمی‌هایش بخواهد برای نشان دادن غیرت خودشان وارد درگیری‌های تن به تن شوند، واقعا عجیب و قابل تامل به‌نظر می‌رسد. ما هنوز فراموش نکرده‌ایم رفتار مشابه از سوی ستار زارع در جام ملت‌های ۲۰۰۴آسیا باعث اخراج این بازیکن برابر چین شد و پرامیدترین تیم ملی این  ۲ دهه را از رسیدن به مقام قهرمانی آسیا عاجز کرد. آیا جلال نمی‌ترسد در همین فینال آسیا هم چنین فاجعه‌ای تکرار شود؟ او به‌عنوان کاپیتان تیم به جای دعوت هم‌تیمی‌هایش به آرامش، از آنها به خاطر حفظ آرامش انتقاد می‌کند که واقعا عالی است! همین مسئله شاید نشان می‌دهد در پس ذهن جلال حسینی چه افکاری وجود دارد و چرا او بعد از هر سوت درست یا نادرست داور، به‌شدت معترض می‌شود. جالب است، اما کاپیتان محبوب برانکو بیشتر از آنکه کاراکتر آرام مرد کروات را به ارث برده باشد، شبیه علی دایی و کارلوس کی‌روش رفتار می‌کند؛ با همان درجه از پرخاشگری و حاشیه‌سازی‌های به‌جا یا بی‌جا.

همشهری ورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدت‌هاست با کمبود مهاجم مواجه است و این تیم در نیم فصل دوم تنها عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی داشته‌اند‌.

امید عالیشاه در این شرایط با فرمی آماده به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کرد اما حالا با محرومیت بار دیگر از ترکیب پرسپولیس دور شده است.

در این شرایط اگر اوسمار بخواهد با تاکتیک بازی‌های قبلی کار کند و یک هافبک اضافه نکند، باید روی وحید امیری، کاپیتان تیمش حساب باز کند.

امیری پس از بازگشت از مصدومیت سخت همسترینگ همچنان در تلاش برای رسیده به شرایط آرمانی در ترکیب پرسپولیس است و تمرین امروز سرخ‌ها می‌تواند نقش مهمی در تصمیم اوسمار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت