Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در جام حذفی مقابل سایپا در شرایطی باخت که عملکرد خط دفاعی این تیم بسیار ضعیف کار کرد.

طرفداری- تیم استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، روز گذشته با شکست در ضربات پنالتی مقابل سایپا از گردونه رقابت ها حذف شد و با توجه به شکست این تیم در لیگ مقابل سپاهان، کادرفنی آبی ها به شدت تحت فشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عملکرد آبی ها مخصوصا در خط دفاع و مخصوصا در دیدار مقابل سایپا به شکلی بوده است که کادرفنی استقلال باید انتقادات را بپذیرد. عملکرد خط دفاعی و همچنین هافبک دفاعی استقلال در دیدار دیروز دقیقا فاجعه بود. اگر از کلمه فاجعه استفاده می کنیم برای آن دلیل داریم.

استقلال در دیدار مقابل سایپا در لیگ و در جام حذفی دو گل تقریبا مشابه دریافت کرد که این دو گل به اندازه کافی ساختار دفاعی استقلال را زیر سوال می برد.

در لیگ روی صحنه گل علی دشتی، این بازیکن به راحتی تمام بازیکنان استقلال را از پیش رو برداشت و دروازه را باز کرد.

در دیدار دیروز نیز این اتفاق مشابه دوباره تکرار شد. 10 بازیکن استقلال دقیقا تماشا کردند که بازیکنان سایپا به چه شکل پاسکاری می کنند و در نهایت توپ را به ترابی می رسانند و دروازه را باز می کنند. یک جاگیری درست از میلاد زکی پور و روزبه چشمی به راحتی می توانست مانع باز شدن دروازه شود.

این نوع جاگیری و این نوع جابجایی در خط دفاع استقلال در زمان پاسکاری بازیکنان سایپا واقعا در حد یک تیم لیگ برتری و آن هم یک تیم بزرگی مثل استقلال نبود. کادرفنی استقلال باید بارها و بارها به تماشای این گل بنشینند و این گل را به خوبی آنالیز کنند.

تصویر زیر گویای همه چیز است:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم

دیدار تیم‌های النصر و الخلیج در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری النصر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج شامگاه _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد النصر به‌پایان رسید.

کریستیانو رونالدو در دقایق ۱۷ و ۵۷ و سادیو مانه در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

التاریس در دقیقه ۸۲ تک گل الخلیج را رقم زد.

خلاصه‌بازی النصر و الخلیج کد خبر 749932

دیگر خبرها

  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)